خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی:

دشمن با طرحی جدید وارد میدان شده است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بعضی تجمعات غیر قانونی در کشور گفت: بار دیگر دشمن با طرحی جدید وارد میدان شده و آن سوء استفاده از بعضی مشکلات است که در روزهای اخیر ذهن مردم را درگیر کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۶۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
حجت الاسلام والمسلمین هادی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با اشاره به اتفاقات اخیر در بعضی از شهرهای ایران اظهار کرد: بار دیگر دشمن با طرحی جدید وارد میدان شده و آن سوء استفاده از بعضی مشکلات است که در روزهای اخیر ذهن مردم را درگیر کرده است.

وی با اشاره به  بعضی تجمعات غیر قانونی در کشور خاطرنشان کرد: با یک نگرش در ست واصولی به خوبی می بینیم که افراد معترض در این اجتماعات همگی  از مردم دغدغه مند از مشکلات اقتصادی نیستند.

این کارشناس تصریح کرد: آتش زدن پرچم یا تصویر بعضی افراد که  نزد مردم محبوبیت دارند نشان می دهد حامیان این اجتماعات افرادی هستند که نه دغدغه دین دارند نه دغدغه نظام و نه دغدغه ایران افرادی که به راحتی اموال عمومی و مغازهای مردم را تخریب می کنند، اهدافی ورای مردم و کشور دارند .

ابراهیمی با اشاره به فضای مجازی وتویتهای صورت گرفته گفت: از بین تویتهای  ارسال شده  وهشتکهای  تظاهرات سراسری  73 در صد از خارج از کشور بویژه از عربستان سعودی بوده است.

وی اظهار کرد: اقدام شجاعانه امام جمعه آمل در روشنگری وتبین اقدامات خصمانه دشمن  مردم حقیقی را به واکنش واداشت و مردم در همان صحنه شعار مرگ بر فتنه گر ومرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به شعارهای مطرح شده از سوی بعضی افراد  وایجاد فضا برای سوء استفاده  عده‏ای برای چپاول اموال مردم  و بهره برداری رسانه های معاند خاطرنشان کرد: درست است که در چند سال اخیر مشکلات اقتصادی بسیاری از خانواده های ما را با بحران مواجه کرده است؛ اما اگر استکبار برای به زانو در آوردن ما برنامه دارد؛ ما هم هرروز بر ایمانمان می افزاییم و عشق  دین و ائمه اطهار و راه آزادگی امام حسین (ع) را با هیچ چیزی معاوضه نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها