خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه:

برنامه های بسیج به بهترین نحو اجرا شوند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج برنامه ها را به بهترین نحو و با کیفیتی عالی اجرا کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۷۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، جلسه اعضای شورای حوزه کوثر سرخه به منظور آشنایی با فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه، سرهنگ عباسعلی کاظمی در سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

عباسعلی کاظمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن تشکر از خواهران در خصوص تلاش هایی که در برنامه های بسیج و سپاه دارند گفت: گره خوردن بسیج با انقلاب و گامهای مؤثر این نهاد در راستای انقلاب به ویژه بسیج خواهران و حضور فعال آنها در تمامی عرصه ها خصوصاً معرفی شهید شاخص زن و نیز گره خوردن این دلها با بسیج، آگاه و توانمند بودن در برابر جنگ نرم که هدف دشمنان فروپاشی بنیان خانواده است.

وی بیان داشت: دشمن برای نابودی ایران کلمه مقدس خانواده را هدف قرار داده و در کانون خانواده مادر را و بنابراین باید گفت اگر در خانواده ای عضوی منحرف شود؛ تمام آن خانواده به انحراف کشیده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه اظهار داشت: پایگاه ها باید بر حوزه استحفاظی خود اشراف کامل داشته تا در زمان مناسب بتوانند اقدام لازم را صورت دهند؛همچنین نبایستی بگذارید مساجد خالی شوند چرا که اگر اینطور شد آب در هاون کوبیدن است و دشمن به هدف خود رسیده است.

کاظمی بیان داشت: پایگاه ها باید تلاش کنند تا اجرای برنامه های جامعه زنان و همچنین برنامه های بسیج به بهترین نحو و زیباترین شکل در جذب نیروهای مخلص و علاقه مند به بسیج را اثرگذار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها