پازوکی با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی تربیت فرزند از دیدگاه اسلام گفت: دوره تخصصی ویژه پایوران ستاد سپاه کربلا به همراه خانواده ها، طی دو روز و دو مرحله برای پایوران دارای فرزند زیر 10 سال و بالای 11 سال در این سپاه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۸۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول کانون فرهنگی خانواده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج  ضمن بیان اینکه هفته بصیرت نماد حرکت مردم هشیار آگاه و بصیر در برملا و خنثی سازی نقشه و توطئه دشمنان بویژه استکبار جهانی است ، بر تداوم هشیاری ملت و تبعت از اوامر ولی فقیه در پیچ تاریخی اسلام  برای دستابی به سعادت دنیا و آخرت و امنیت بخشی جامعه دینی تاکید کرد.

پازوکی با اشاره به برگزاری دوره های تخصصی تربیت فرزند از دیدگاه اسلام  گفت: دوره تخصصی ویژه پایوران ستاد سپاه کربلا  به همراه خانواده ها،  طی دو روز  و دو مرحله برای پایوران دارای فرزند زیر 10 سال و بالای 11 سال  در این سپاه  برگزار می شود.

مدیر مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلاهدف از اجرای این دوره را ایجاد انس و الفت خانواده ها نسبت به همدیگر، ارتقای بنیه تربیتی خانواده به  تمسک از شیوه تربیتی زندگی ائمه(ع) و تلفیق روش علمی دانست و ادامه داد: در این دوره ها موضوعاتی چون کاهش آسیب و تنش خانوادگی، تحکیم بنیان خانواده و  ایستگاه نقاشی برای 3 تا 7 سال بررسی و ایجاد می گردد.

این مقام مسئول در امور فرهنگی خانواده سپاه مازندران افزود: قصه گویی مجزا  برای فرزندان8 تا 10 سال و  11 سال به بالا، کارگاه های آسیب های فضای مجازی، مسابقات ورزشی پسران، همراه با جوایز و هدایای عمومی به قید قرعه به خانواده حاضراز دیگر موضوعات قابل اجرا در برنامه مذکور است.

وی از بهره مندی خانواده های سپاه از استاد روانشناس دکتر سعید عزیزی با موضوعات جداگانه و در خور  خانواده های حاضر خبر داد و گفت: این برنامه طی  2 روز در دیماه برگزار می گردد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها