تحلیل گر مسائل خاورمیانه:

تقویت روحیه ایستادگی، مقاومت، امید، اعتماد به نفس و بی اعتمادی به دشمن در نسل جدید انقلاب

تحلیل گر مسائل خاورمیانه در گردهمایی کانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزی شاهرود گفت: تفکر و روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی با تکیه به ظرفیت‌های داخلی و ایستادگی و مقاومت و روحیه امید و اعتماد به نفس و بی اعتمادی به دشمن و التزام عملی به اصل ولایت فقیه را باید به نسل جدید انقلاب منتقل نمود.
کد خبر: ۸۹۷۰۲۸۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر علی محبوبی در گردهمایی کانون بسیج فرهنگیان و دانش آموزی شاهرود در سالن همایش‌های کانون ملی شهید بهشتی شاهرود برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه حماسه ۹ دی و حضور ده‌ها میلیون ایرانی در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب است اظهار کرد: ۹ دی روز تجلی غیرت دینی ملت ایران و فروزان شدن شعله‌های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت‌های نهفته فتنه ۸۸ به شما می‌رود.
وی افزود: این روز برگ زرینی از تاریخ پر افتخار کشور و پیام ولایتمداری در آن راهپیمایی عظیم را نشان داد که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی و نوکران دست آموز آنان نخواهد توانست در تداوم راه شهدا و امام شهیدان خلل ایجاد کند.
محبوبی با بیان اینکه فرهنگیان ما مسئولیت تربیت نسل آینده را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ ناب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است به نسل‌های آینده منتقل شود و نقطه‌های عطف تاریخ ملت ایران تبیین و تشریح شود.
وی تاکید کرد: تفکر و روحیه انقلابی، جهادی و بسیجی با تکیه به ظرفیت‌های داخلی و ایستادگی و مقاومت و روحیه امید و اعتماد به نفس و بی اعتمادی به دشمن و التزام عملی به اصل ولایت فقیه را باید به نسل جدید انقلاب منتقل نمود.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین با بیان اینکه دشمن در همه حال در فکر ایجاد تفرقه و نفوذ در ارکان انقلاب است گفت: باید هوشیار و مراقب باشیم و بر بصیرت افزایی در خود و جامعه پیرامونی که دانش آموزان هستیم تلاش نماییم.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی بر عمود خیمه ولایت استوار است و دشمنان فهمیده اند و برای همین امروز بر حذف این اصل مهم تاکید دارند و در فتنه ۸۸ دیدیم در شعار سر دادند و در طول این مدت نیز تلاش آن‌ها برای فشار بر ولایت و خدشه دار کردن این رکن در داخل و خارج ادامه دارد.
محبوبی عنوان کرد: جامعه ما نیاز به آرامش دارد و باید با وحدت و همدلی مردم و مسئولین در مقابل توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی بایستیم و بدانیم که این انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد و دشمنان هر چه کنند نمی‌تواند سد راه این حرکت الهی شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار