مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود:

بصیرت و صبر ملت ایران الگویی برای سایر ملت‌ها

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود در نشست بصیرتی در فرودگاه گفت: ملت ما با بصیرت و صبر خود در طوفان فتنه‌ها و توطئه‌های دشمن این دو عامل را الگویی برای ملت‌های دیگر قرار داده است و پیروزی در عراق و سوریه در برابر داعش از همین مسیر میسر شده است.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۳۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدجواد میرشفیعی در نشست بصیرتی که به همت پایگاه بسیج ادارای معراج در فرودگاه شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت حماسه مردم ایران در ۹ دی ماه اظهار کرد: این روز به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است چرا که ملت ما در این روز با حضور آگاهانه در صحنه بساط فتنه و فتنه گران را جمع کردند.
وی افزود: این حضور نه با فراخوان و درخواست نهادی انجام شد و نه سازماندهی خاصی داشت فقط مردم برای دفاع از انقلاب و برچیدن بساط فتنه خودجوش وارد میدان شدند و نشان دادند این انقلاب از پشتیبانی قوی مردمی برخوردار است.
میرشفیعی با تاکید بر اینکه انقلاب با پشتیبانی مردم به حرکت خود ادامه می‌دهد گفت: دشمن با دریافتن این موضوع تلاش دارند تا بین مردم و نظام جدایی ایجاد کنند و به خیال خام خود تصور کردند که در سال ۸۸ این مورد ایجاد شده و می‌توانند به اهداف شوم خود دست یابند.
وی ادامه داد: با حضور مردم در صحنه دشمنان فهمیدند که این ملت در صحنه حاضر هستند و از انقلاب و ولایت پشتیبانی می‌کنند و گول فتنه و فتنه گران را نمی‌خورند و در تداوم انقلاب در مسیر والای خود استوار هستند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود اضافه کرد: آنچه در این فتنه مشخص شد این بود که مردم ما عاشق انقلاب و اسلام و ولایت هستند و اگر برخی خواص بی بصیرت نیز سکوت کنند و یا راه را گم کنند مردم هوشیار و آگاه هستند و خود از انقلاب و ولایت حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
وی با اشاره به بمباران تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی و رسانه‌ها گفت: این هجمه بمباران به فرمود: ه رهبر انقلاب بهمنی از اطلاعات درست و غلط است که اگر بصیرت نباشد فرد را گمراه می‌کند، اما مردم ما نشان دادند که بینش و آگاهی سیاسی بالا دارند و می‌توانند با هدایت‌های ولایت خوب را از بد تشخیص دهند و در صحنه به وقت لازم حضور یابند.
میرشفیعی با تاکید بر هوشیاری و تاکید رهبر انقلاب بر بصیرت و دشمن شناسی عنوان کرد: رهبری در بیاناتی تاکید می‌فرماید (ملت ایران این تجربه بزرگ را امروز در مقابل ملتهاى دیگر قرار داده است؛ تجربه موفقیت ناشى از دو عامل بصیرت و صبر.)
وی تصریح کرد: بصیرت به فرمود: ه رهبری یعنى گم نکردن راه، اشتباه نکردن راه، دچار بیراهه‌ها و کجراهه‌ها نشدن، تأثیر نپذیرفتن از وسوسه‌ى خناسان و اشتباه نکردن کار و هدف است.
میرشفیعی با اشاره به تعریف رهبری از صبر گفت: رهبری صبر را ایستادگی معنا می‌کنند و تاکید دارند "نسل جوانى در کشور ما حضور دارد و دوران انقلاب را ندیده، جنگ را درست درک نکرده، اما در عین حال با همان روحیه، با همان احساس، با همان انگیزه، با همان تصمیم قاطع، در میدان ایستاده است. "
وی با بیان اینکه این هنر انقلاب اسلامى است گفت: باید عوامل این ایستادگى و این بصیرت را در میان خودمان تقویت کنیم؛ بصیرت مردم موجب ثبات سیاسی مستمر کشور و تشخیص خط درگیری با دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار