کارشناس سیاسی سپاه شاهرود در نشست بصیرتی در حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شاهرود گفت: مردم احساس وظیفه دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالح خودشان را انجام دادند؛ عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایرانی اند.
کد خبر: ۸۹۷۰۳۵۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، ابوالفضل دربانیان در نشست بصیرتی مرکز آموزش عالی امام صادق (ع) که به همت پایگاه حضرت خدیجه (س) بسیج طلاب و روحانیون شاهرود برگزار شد با اشاره به سخن امام خامنه‌ای در مورد حماسه ۹ دی اظهار کرد: رهبر انقلاب حرکت ۹ دی را عامل در هم پیچیده شدن بساط فتنه و فتنه گران و حادثه‌ای ماندنی در تاریخ معرفی میکنند.
وی به معنای نفاق اشاره کرد و به تفاوت‌های دوران پیامبر مکرم اسلام و امام علی (ع) و امام خمینی (ره) و دوران، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای اشاره کرد و گفت: مخالفین پیامبرمشرکین و کفار بودند و در زمان مولا علی (ع) کفر پنهان که به ظاهر مسلمان منافقین مخالفین بودند، اما در زمان حضرت امام خمینی (ره) ضد انقلاب، جنگ تحمیلی، ترور و کودتا بود و در زمان حضرت امام خامنه‌ای اشراف زاده ها، اشرافی گری مسئولین و خواص اول انقلاب از جمله مخالفین می‌باشند.
دربانیان خاطر نشان کرد: جنگ‌های پیامبر با یهودیان و ابولهب و حضرت علی (ع) با جبهه نفاق و جنگ‌های امام خامنه‌ای با نفوذ، برجام و براندازی نرم می‌باشد.
کارشناس سیاسی سپاه شاهرود به جایگاه و نقش رهبر در حراست از اصول کلی انقلاب اشاره کرد و افزود: اصول انقلاب عبارت است از امت اسلامی، ولایت، عدالت محوری و استکبار ستیزی را همراه دارد.
وی به برخی از ابعاد فتنه ۸۸ و تحلیل و تبیین آن و ظلم به نظام و شور ش. علیه جمهوریت و مردم سالاری ملت ایران اشاره کرد و گفت: ۹ دی یک نمونه‌ای از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالح خودشان را انجام دادند؛ عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایرانی اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها