خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: امروز دشمنان و مستکبرین از قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه بیم دارند و از هر فرصتی برای ضربه‌زدن و نابود کردن این نظام و هم‌چنین جداکردن مردم از نظام و رهبری استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۰۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص ناآرامی‌های اخیر کشور اظهار کرد: نارضایتی‌های مردم از وضع معیشت، بیکاری، گرانی و اوضاع نابسامان کشور یک امر بدیهی و غیرقابل‌انکار است.
وی تصریح کرد: در ابتدا اعتراضات مردم تنها به دلیل مشکلات اقتصادی کشور بود ولی متاسفانه کم‌کم دشمنان ضدانقلابی و منافقین از این وضعیت استفاده کرده و سمت و سوی شعارها را به سمت مخالفت با با اصل نظام تغییر دادند.
این مسئول عدم حضور مردم در تظاهرات را بهترین راهکار برای مقابله با اغتشاشات اخیر عنوان کرد و گفت: امروز اغتشاشگران تظاهرات‌های مردمی در خصوص نارضایتی‌شان از وضعیت اقتصادی کشور را به سمت اصل نظام، اسلام و قرآن برده‌اند اذا عدم حضور مردم در خیابان‌ها از بهترین راهکارهای مقابله با فتنه‌گران است.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور راهپیمایی هماهنگی را در سراسر کشور برای بیان انزجار و جدایی مردم از فتنه‌گران تدارک دیده است و لازم است که مردم به صورت پرشور در این راهپیمایی بزرگ شرکت کرده و با بیان انزجارشان از فتنه‌گران به حمایت از مسئولین و نظام بپردازند.
صادق‌پور مطرح کرد: امروز دشمنان و مستکبرین از قدرت نظام جمهوری اسلامی در منطقه بیم دارند و از هر فرصتی برای ضربه‌زدن و نابود کردن این نظام و هم‌چنین جداکردن مردم از نظام و رهبری استفاده می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ایجاد اغتشاش، حمله به مکا‌های عمومی و خسارت واردکردن به اموال عمومی به دنبال دستیابی به هدف اصلی‌شان که همان ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی است، هستند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در خاتمه تاکید کرد: مردم باید هوشیارانه و با اتحاد و همبستگی هرچه بیشتر از آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام دفاع کرده و همواره در مسیر این نظام و رهبری حرکت کنند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها