خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان قزوین خبر داد:
مسئول بسیج هنرمندان قزوین اذعان کرد: جشنواره پندار صبح، اولین جشنواره شعر جوان در سطح دانشگاه های استان قزوین برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۱۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

محسن کریمی مسئول بسیج هنرمندان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از برگزاری جشنواره پندار صبح خبرداد.
وی تبیین کرد: جشنواره پندار صبح، اولین جشنواره شعر جوان در سطح دانشگاه های استان قزوین برگزار خواهدشد.
این مسئول درخصوص موضوعات این جشنواره مطرح کرد: نماز و بصیرت، انقلاب اسلامی و مهدویت، سلامت و سبک زندگی اسلامی و همچنین خرمشهرهای پیش رو در عرصه فرهنگ و هنر از موضوعات قابل بحث در این جشنواره است.
کریمی همچنین شرکت علاقه مندان به این جشنواره را در رده سنی 15 تا 35 سال بلامانع اعلام نمود.
مسئول بسیج هنرمندان قزوین ابراز داشت: این جشنواره با طرح موضوعات مربوط به خرید کالاهای ایرانی و خلیج فارس به صورت طنز سعی در فرهنگ سازی در این موضوعات دارد.
وی یادآور شد: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و ارسال آثار خود تا 15 اسفند ماه 96 به سایت دانشجویی و یا کانال تلگرامی پندارصبح مراجعه کنند.
کریمی تصریح کرد: در پایان به نفرات اول تا سوم به انتخاب هیئت داوران، درکنار اهدای تندیس جشنواره، مبلغی هم به عنوان هدیه تقدیم می گردد و علاوه بر آن به 20 اثر برگزیده با انتخاب هیئت داوران در این جشنواره جوایز ویژه ارائه خواهدشد.
این مسئو در خاتمه اظهار کرد: این جشنواره با همکاری و مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و همچنین حوزه هنری برگزار خواهد شد.
1006/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها