سادات حسینی گفت: حاضراولین مرحله از اعزام خادمین شهدای برادر استانمان در سال 96 از ۲۷دی تا ۸بهمن به راهیان نور جنوب کشور خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۴۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرهنگ دوم پاسدار سید احمد سادات حسینی مسئول کمیته خادمین شهدای سازمان اردویی سپاه نینوا استان گلستان  با بیان اینکه راهیان نور یکی از مهمترین برنامه های فرهنگی کشور در جهت ترویج فرهنگ شهدا در جامعه است، گفت: راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادتی است که حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث آشنایی نسل های سوم وچهارم با فرهنگ دفاع مقتدرانه ومقدس خواهد شد.


وی پیام راهیان نور را به تاسی از بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، فراگیری انقلاب اسلامی در جهان خواند وگفت:پیام راهیان نور، نشر انقلاب اسلامی از طریق فرهنگ دفاع مقدس است که با الگو برداری از فرهنگ عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) در ایران رقم خورد وسپس حزب الله لبنان،حماس وکشورهای بپا خاسته بر علیه استبداد واستکبار با الگو برداری از ایمان در این سرزمین موفقیتهایی کسب کردند که موجب وحشت و دلهره بین دشمنان خدا گردید.


حسینی با اشاره به اعزام خادمین شهدای گلستان به سرزمین های نور،تاکید کرد: در حال حاضراولین مرحله از اعزام خادمین شهدای برادر استانمان در سال 96 از ۲۷دی تا ۸بهمن به راهیان نور جنوب کشور خواهد بود که در اردوگاه شهدای گلستان اسکان خواهند داشت.


مسئول کمیته خادمین شهدا در پایان، نقش خادمین را در راهیان نور بسیار موثر دانست و گفت: خادمین شهدا علاوه بر فعالیت در اردوهای راهیان نورنیز در برنامه های اعزام اهل سنت به مشهد مقدس و تهران(موزه عبرت) و در یادواره شهدا نقش بسزایی داشته اند.

ارسال نظرات