بازدید ۵۰۰ هزار نفری از یادمان های دفاع مقدس غرب کشور

سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه،گفت: با بازدید ۳۰۰ هزار نفری از یادمان مرصاد این مکان پربازدیدترین منطقه عملیاتی به شمار می رود.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۴۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، یونس عزیزی سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای بازدید از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 500 هزار نفر از یادمان ها غرب کشور بازدید کرده اند.

 

به گزارش شبستان، وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردوها آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهاد است، ادامه داد: انتقال ارزش های دفاع مقدس و رشادت های شهدا از طریق این یادمان ها امکان پذیر است.

 

به گفته سرپرست سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با بازدید 300 هزار نفری از یادمان مرصاد این مکان پربازدیدترین منطقه عملیاتی به شمار می رود.

 

عزیزی، عنوان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و بازگویی رشادت های رزمندگان توسط راویان حدیث در مناطق زلزله زده از جمله برنامه هایی است که برای افراد در مناطق برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار