خبرهای داغ:
امام جمعه اسکو در نشست روشنگری پایگاه سیدالشهدا کهنمو با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، گفت: یکی از شگردهای دشمن خسته کردن مردم از تکرار کلمه دشمن است تا مردم را نسبت به دشمنان بی تفاوت ساخته و آن ها را تطهیر کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۷۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سعید مرادپور خاطرنشان کرد: عده ای فتنه سال ۸۸ را به عمد ساده گرفته اند چون خودشان نیز در این فتنه پایشان لغزیده بود و می گفتند که این یک فتنه نبود بلکه یک ماجرا در مورد انتخابات بود و امروز نیز شعار آشتی ملی را می دهند.

 وی ادامه داد: مردم با هم دیگر دعوا ندارند که با هم آشتی کنند، یکی از پایه های فتنه این است که گروهی بگویند این انقلاب برای ماست و دشمنان نیز در صدد القاء آن هستند که این انقلاب تنها مختص آخوند ها و یا یک قشر خاص کشور است.

  امام جمعه اسکو تاکید کرد: از قضا فتنه را کسانی می سازند که انقلاب را مال خود می دانند و از مردم طلب کارند، طلب کار به این معناست که مدیری با پنجاه میلیون حقوق دولتی، دستور نامه خود را مبنی بر واگذاری خانه به خودش را می دهد و درد مردم عادی را که به نان شب خود محتاجند نمی داند.

 حجت الاسلام مرادپور افزود: باید چه کسی را مورد خطاب و انتقاد قرار داد، باید آن سید مظلوم ساده زیست را یا کسی که حقوق های نجومی و کلان را دریافت می کند مورد خطاب قرار گیرد.

 وی اشاره داشت: عده ای پس از فتنه ۸۸ عملا با سفر به کشور های دشمن نظیر انگلیس و آمریکا به آن ها خط دادن و گفتند اگر می خواهید جبهه به اصطلاح سبز پیروز شود باید کشور و ملت ایران را در تحریم های شدید قرار دهید.

حجت الاسلام مرادپور اضافه کرد: تحریم به این معناست که در ازای فروش نفت ملت به کشورهای دیگر فقط می توانیم جنس های بی ارزشی مانند سنگ پا وارد کشور کنیم و نمی توانیم دستگاه ها و فناوری های جدیدی که باعث حرکت چرخ کارخانه ها و ایجاد اشتغال و عدم بیکاری جوان شود را وارد کنیم.

امام جمعه اسکو اظهارداشت: امروز شاهدیم گروه هایی مانند منافقین، سعودی ها، آمریکا و رژیم صهیونیستی که کارنامه های سیاه از انواع جنایات علیه زنان و کودکان و مردم بی گناه را دارند با خوشحالی هرچه تمام به حمایت از آشوبگران و اغتشاش گران می پردازند؛ چگونه می شود که با آتش زدن و تخریب اموال مردم ،اقتصاد کشور درست شود این کارها بهانه دست دشمن دادن است. وی افزود: اعتراض در کف خیابان دشمن شاد کن است، در این نظام اسلامی راه های قانونی برای مطالبه مردم است، در کشور ما سرمایه زیاد است ولی باید نسبت به مدیریت خوب مطالبه کنیم. حجت الاسلام مرادپور در پایان یاد آور شد: امروز نیز با نابودی داعش، ایران اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و نباید اسیر کید و توطئه های جدید دشمنان برای مقابله با ایران شد و تا زمانی که گوش ما به زبان رهبری باشد هیچ دشمنی بر ما غلبه نخواهد کرد.

ارسال نظرات