خبرهای داغ:

برگزاری نشست بصیرتی در کنگاور

نشست بصیرتی به همت سپاه ناحیه کنگاور در کانون شهید تکلو شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۸۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگاور, نشست بصیرتی به همت سپاه ناحیه کنگاور در کانون شهید تکلو شهرستان برگزار گردید.

 

دکتر سلطانی از اساتید دانشگاه در این نشست اظهار داشت: همانطور که خداوند وعده داده است دشمنان اسلام نادان آفریده شده اند اما نه در تاکتیک، بلکه آنها در چشم انداز نا توان هستند.

 

وی افزود: نمونه های این مطلب در طول تاریخ اسلام به تعداد زیاد تجربه شده است و در همین دوران نیز میبینیم علیرغم تاکتیک های بسیار قوی که از طرف استکبار پیاده می شود در نهایت شاهد پیروزی های حزب الله هستیم.

 

دکتر سلطانی دفاع مقدس را نمونه واضحی از این وعده الهی دانست و گفت: استعمار پیر و خودباختگان داخلی فراموش کردند که در دوران دفاع مقدس ما با دست خالی بر دشمن پیروز شدیم.

 

وی اظهار داشت: در طول دوران انقلاب طرح براندازی در دستور کار غرب و هم پیمانانش قرار گرفت و حدود 30 سال پیش با تمام توان در دهه های مختلف این پروژه را عملی می کند.

 

دکتر سلطانی گفت: شاکله این اقدامات در سال 68 شکل گرفت و اولین اقدام آنها در سال 78 در جریان کوی دانشگاه رخ داد و به همین ترتیب در سال 88 این اقدام عملی شد.

 

وی اظهار داشت: نفوذی ها و دولتی های خائن از جمله سرباز های خط مقدم این اغتشاشات و اقدامات خرابکارانه بودند که در سال 78 نقش تاج زاده به خوبی واضح بود.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: فتنه 88 در یک مدت 8 ماده نظام را درگیر خود کرد و متاسفانه مسببان آن آقازاده های معاند و غرب بود وهمانند فتنه 78 از طرف اشراف پایه ریزی شد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در این جریان آبروی نظام به بازی گرفته شد به شکلی که این 8 ماه را از هشت سال دفاع مقدس برای نظام سخت تر گذشت.

 

وی با اشاره به تذکرات رهبری در سال 79 گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  پیش بینی این فتنه را 9 سال پیش متذکر شد و از برنامه ریزی های دشمن برای فتنه ای جدید خبر داد.

 

دکتر سلطانی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از تلاش های خود دست نکشیده است گفت: فتنه جدید فتنه ای معیشتی است و دشمن در پی به میدان آوردن قشر متوسط به پایین در جامعه است.

 

وی ادامه داد: در این فتنه منافقان با درد افرینی در سطح جامعه راه درمان نیز ایجاد میکنند تا مردم را از نظام ناراضی کنند.

 

سلطانی گفت: مسئولین به گوش باشند که امام خمینی (ره) همواره تاکید داشتند که مردم ارباب هستند نه مسئولین،لذا به هر شکل نباید رفتار کرد تا مردم ناراضی شوند.

 

وی افزود: در دیداری که جاسوس جیسون رضاییان با اوباما داشت،خطاب به رئیس جمهور امریکا گفت: توطعه سبز دیگر در ایران پاسخگو نیست و برای همیشه کنار بگذارید؛در برنامه جدید نیازمندان و گرسنگان را به صحنه براندازی دعوت کنید.

 

این استاد برجسته دانشگاه بصیرت را بزرگترین راه مقابله با توطئه های علیه نظام دانست و گفت: انقلابی که پایه های آن برخون شهیدان است هیچگاه با این ترفند ها نخواهد لغزید و تا زمانی که زیر پرچم ولی فقیه و پیرو آرمانهای انقلاب هستیم به هیچ وجه شکست نخواهیم خورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار