خبرهای داغ:
در ديدار جمعي از طلاب علوم ديني آذربايجان شرقي مطرح شد
يكي از مراجع تقليد گفت: طلاب بايد به ديگران نيز رسيدگي و كمك داشته باشند، اين مسير سختي‌هايي به همراه دارد و بايد در نظر داشت كه اين مسير آسايش و راحتي نيست زيرا شما در مسير انبيا گام برداشتيد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۹۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب علوم دینی آذربایجان شرقی اظهار کرد: اقدام در مسیر طلبگی برای کسب علم و دانش راه پیامبران است بنابراین از فرصت‌ها نهایت استفاده را داشته باشید زیرا عمر انسان در حال گذشتن است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت لقمان به اندازه‌ای دارای جایگاه بود که سوره‌ای در قرآن به نام ایشان نازل شده به طوری که از قول لقمان بندگان خدا به اقامه نماز، صبر در برابر خدا و امر به معروف دعوت شدند.

این مرجع تقلید با اشاره به اهمیت نماز اول وقت گفت: طلاب باید به این امر اهتمام داشته باشند به طوری که از امتیازات آنها محسوب شود. در روایات نیز در زمینه اهمیت به نماز مطالب فراوانی ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب باید به دیگران نیز رسیدگی و کمک داشته باشند این مسیر سختی‌هایی به همراه دارد و باید در نظر داشت که مسیر طلبگی آسایش و راحتی نیست زیرا شما در مسیر انبیا گام برداشتید.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت فرصت‌ها برای تربیت بزرگان و علما گفت:‌ مطالعه، مباحثه و مذاکره از جمله اموری است که طلاب باید به آن توجه داشته باشند و فرصت عمر را هدر ندهند.

ارسال نظرات