خبرهای داغ:
در بیانیه ائمه جمعه استان قم مطرح شد

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی محکومیت آشوب‌های اخیر/ اجازه سوء استفاده به عوامل سرسپرده خارجی داده نشود/ضرورت پاسخگویی به خواسته‌‌های به حق مردم

ائمه جمعه استان قم با صدور بیانیه‌ای بر حضور حداکثری در راهپیمایی مردم قم در حمایت از مطالبات به حق مردم و محکومیت اهانت به مقدسات و آشوب‌های اخیر تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۹۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در بیانیه ائمه جمعه قم که به امضای حضرات آیات حسینی بوشهری، سعیدی و اعرافی رسیده آمده است: از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و پس از بسته شدن راه‌های نفوذ استکبار جهانی، اقدامات و فتنه‌های متعددی با نقش آفرینی فریب خوردگان داخلی و دشمنان خارجی شکل گرفت . در شرایط کنونی جامعه که لزوم وحدت و یکپارچگی ملت در برابر دشمنان انقلاب اسلامی از هر زمان دیگری بیشتر احساس می‌شود، حرکتی بر مبنای مطالبات به حق عدالت خواهانه اقشار مختلف مردم شکل گرفت که با تلاش مذبوحانه رسانه‌های معاند و نفوذ برخی عناصر بیگانه در کنار این تجمعات به حق و آرام، عده‌ای فرصت طلب و سرسپرده با در آمیختن مشکلات اقتصادی با معضلات سیاسی و شعارهای ساختار شکنانه، قصد برهم زدن آرامش کشور و ایجاد بلوا و آشوب داشته‌اند.

در این بیانیه تصریح شده است: اینجانبان ائمه جمعه استان قم ضمن محکوم کردن این اقدامات کورکورانه و تخریب اموال بیت المال و سلب آرامش، از تمامی مسؤولان می‌خواهیم ضمن پاسخگویی به مطالبه به حق مردم با هوشیاری و رصد تمام فعالیت‌های معاندین و منافقین کوردل و اتخاذ تدابیر مناسب، فرصت سوء استفاده را به عوامل سرسپرده خارجی ندهند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: بر همین مبنا از عموم مردم شریف استان قم دعوت می‌گردد تا در راهپیمایی که به همین مناسبت و در راستای اتحاد و همدلی هرچه بیشتر اقشارمختلف مردم شکل گرفته حضوری حماسی و دشمن شکن داشته باشند و این حرکت‌های مذبوحانه را در نطفه خفه کرده و اجازه سوء استفاده به اغتشاش گران و فریب خوردگان را ندهند.

شایان ذکر است راهپیمایی مردم قم در محکومیت آشوب‌های اخیر چهارشنبه 13 دیماه، ساعت 10صبح از مصلی قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار