نشست نخبگان قرآنی بهمئي با نماينده مردم در مجلس

ماينده مردم شهرستانهاي كهگيلويه ، بهمئي هم اندیشی نخبگان قرآنی بهمئي با نماينده مردم در مجلس، چرام و لنده در مجلس شوراي اسلامي در جمع نخبگان و چهره های برتر قرآنی شهرستان بهمئي به اهمیت و جایگاه قرآن کریم در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش قاریان و فعالان قرآنی در زمینه گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار مي رود با برنامه ريزي درست و منسجم، ويژه برنامه هاي قرآني و محافل تلاوت قرآن بیش از پیش براي نسل هاي مختلف برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۲۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
عدل هاشمی پور با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر تاثیرات قرآن کریم در زندگی انسان‌ها تاکید فراوان داشته اند افزود: تعالی انسان‌ها و بروز موفقیت‌های چشمگیر در جمهوری اسلامی ایران مرهون قرآن مجید و تعالیم قرآنی است.
وی بیان کرد: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و نشر و گسترش آن با بهره گیری از حضور قاریان و جوانان نخبه و برجسته استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مدیریتی ضروری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به اینکه باید این فرصت را مغتنم شمرده و در کنار گسترش کلام وحی، زمینه برگزاری جلسات تفسیر نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و آموزه‌های قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را در متن جامعه میسر کنیم گفت: استادان، حافظان و قاریان قرآن کریم به برکت قرآن، افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این قشر در استان کهگیلویه و بویراحمد توانسته اند با تلاش خود زمینه ارتقاء شاخص‌های فرهنگی استان را فراهم کنند.
حجت الاسلام برازش در این آیین با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی این نهاد در استان، رشد، بالندگی و تعالی قرآنی در استان کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب ذکر کرد.
وی بر حمایت و همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای پیشبرد فعالیت‌های قرآنی در نقاط مختلف استان تاکید کرد.
در این نشست جمعی از فعالان قرآنی شهرستان بهمئی دیدگاه‌ها و نظرات خود را در زمینه گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه مطرح کردند.
ارسال نظرات