افتتاح دفتر بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی

دفتر بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری با حضور مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین دانشگاه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۳۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱
ظهر امروز با حضور شهرام مهدوی مطلق مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، تعدادی از مسئولین بسیج دانشجویی و با حضور رئیس و مسئولین مرکز آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یاسوج، دفتر بسیج دانشجویی این مرکز افتتاح شد.

مهدوی مطلق در این جلسه با اشاره به حماسه بزرگ ۹ دی بیان کرد: بزرگترین محصول حماسه ۹ دی تثبیت امنیت در مملکت بود که بزرگترین سرمایه ملت است و با خون عزیزان خود به آن دست یافته اند.

وی با مهم دانستن جایگاه و اهمیت حوزه صنایع دستی و گردشگری در استان کهگیلویه وبویراحمد، بیان کرد: بسیج دانشجویی در این مرکز می‌تواند کمک کندده و مکملی باشد برای رشد روز افزون در حوزه کاری که پیش رو قرار دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های اساسی در کشور در حوزه تمدنی، میراث فرهنگی است، تصریح کرد: این مهم در استان ما به جهت فرهنگ غنی و فرهنگ تولید کنندگی به جای مصرف کننده بودن که در تاریخ این استان بوده است، جایگاه ویژه تری دارد.

مهدوی مطلق عنوان کرد: بسیج دانشجویی می‌تواند در کنار مرکز آموزش عالی علمی کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، سرویس دهی لازم در زمینه‌های تامین نیروی کاری متخصص، شناسایی ظرفیت‌ها و معرفی آن‌ها و همچنین مطالبه گری دانشجویی به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های فراوانی را داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار