خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه دراستان سمنان گفت: همانطور که روحانیت در پیروزی انقلاب جلودار بود باید در تداوم انقلاب و حفظ نظام نیز جلودار باشد.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۴۰
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی در دیدار با روحانیان شاغل در سپاه پاسداران استان سمنان اظهار داشت: برنامه گرامیداشت 9 دی با حضور پرشور و شعور مردم استان سمنان با شکوه خاصی برگزار شد.

وی افزود: یاری دین مبین اسلام سلاح می خواهد و سلاح آن نماز و معنویت است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به آشوبهای اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: این آشوبها را بی نمازها برپا کردند..

حجت الاسلام شاهچراغی اظهار داشت: باید در جامعه نسبت به ترویج و تبیین مبانی و موازین دین مبین اسلام اقدام بیشتری انجام شود به ویژه اصول دین و به طور اخص بر روی نماز؛ چرا که نماز انسان را به راه راست هدایت می کند.

وی بیان کرد: برخی کارهای خوب همچون نماز اول وقت خواندن توفیق می خواهد و بی شک این توفیق تنها  نصیب کسانی می شود که نسبت به ترک محرمات و انجام واجبات توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: با سلام نماز باید امت اسلام را یاری کرد و نباید این سلاح قدرتمند به زمین بیفتد.

شاهچراغی با اشاره به برجستگی ها و ویژگی اخلاقی بسیج و بسیجی گفت: اخلاص بسیج یعنی کار را برای خداوند متعال انجام دادن؛ در اخلاص ریا و دورویی وجود ندارد و هر کسی به جایی رسیده است از همین  اخلاص است.

وی بیان کرد: همانطور که روحانیت در پیروزی انقلاب جلودار بود باید در تداوم انقلاب و حفظ نظام  نیز جلودار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها