خبرهای داغ:

مراسم راهپیمایی، وداع و خاکسپاری شهیدسجادشاه‌سنایی در اصفهان

به مناسبت شهادت پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی مراسم راهپیمایی، وداع و خاسکسپاری این شهید والا مقام طی مراسماتی به شرح زیر در اصفهان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۴۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ براساس اعلام روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، مراسم تشییع پیکر شهید سجاد شاه‌سنایی و راهپیمایی مردم نجف آباد در محکومیت اغتششات اخیر فردا از ساعت15 در نجف آباد برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام فرداشب(چهارشنبه 13دیماه) در مسجد جامع جنیران واقع در خیابان اشرفی اصفهانی بعداز نماز مغرب و عشا توسط خانواده این شهید برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است مراسم تشییع پیکر این شهید سرافراز همراه با راهپیمایی مردم اصفهان در محکومیت اغتششات اخیر، روز  پنجشنبه 14دیماه از ساعت 10 صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان انقلاب  باحضور مردم انقلابی و بصیر اصفهان برگزار می شود.

همچنین پیکر شهیدشاه‌سنایی پس از پایان مراسم راهپیمایی روز پنجشنبه، به گلستان شهدای اصفهان منتقل و در قطعه شهدای مدافع حرم به خاک سپرده خواهد شد.

شهید سجاد شاه‌سنایی شب گذشته توسط آشوبگران در کهریزسنگ شهرستان نجف‌آباد با سوءاستفاده از شرایط به وجود آمده، با اسلحه شکاری به شهادت رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار