یکی از هادیان سیاسی سپاه خداآفرین:

وجود بسیاری از مشکلات کشور ناشی از بی بصیرتی است

یکی از هادیان سیاسی سپاه خداآفرین در نشست بصیرتی واحد های مقاومت فاطمیه و مهدیه لاریجان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و برچیده شدن جبهه تکفیری ها،گفت: بصیرت لازمه زندگی دینی در دنیای امروزی است و هرچه مشکل در کشور وجود دارد ناشی از بی بصیرتی است.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۴۹
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت السلام پورحمداله خاطرنشان کرد: امروزه بسیج شاکله اصلی جامعه اسلامی ایران است و لازمه پیشبرد تفکر بسیج و نهادینه کردن آن در جامعه نیازمند بصیرت مردم است.

 وی همچنین به وقایع تاریخی و مشکلات پیش آمده برای حکومت اسلامی اشاره و بیان کرد: فتنه همیشه مانع پیشرفت اسلام و حکومت های اسلامی بوده است و اگر بصیرت کافی نداشته باشیم و دیگران را از خواب غفلت بیدار نکنیم فتنه گران با ایجاد اختلال سرعت پیشرفت و پیشبرد نظام اسلامی را کم می کنند.

 حجت السلام پورحمداله تاکید کرد: بر ماست که گوش به فرمان ولی امر و رهبر عزیزمان بوده و فقط به فرمان او حرکت کرده و خفتگان را بیدار سازیم و کسانی را که خود را به خواب غقلت زده اند آگاه کنیم چراکه حضرت امام(ره) فرموده اند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

ارسال نظرات
آخرین اخبار