نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: لازم است مردم بصیر و ولایتمداربا حضور در صحنه صف معاندان و مغرضین را از معترضین جدا کرده تا معترضان از طریق قانونی و منطقی پیگیر مطالبه‌های خود شوند.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۶۵
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

حجت الاسلام جلیلیان در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: مردم عزیز استان لرستان، استانی یکپارچه شیعه و ارادتمند اهل‌بیت عصمت و طهارت در ولایت مداری و دین‌داری و غیرت دینی، ملی ، بصری و هوشیاری و دفاع از مقدسات و ارزش‌ها، همیشه با تمام وجود درصحنه پیش رو بوده‌اند.

وی افزود:  وجود مردان بزرگ و مجاهدان فی سبیل الله و شخصیت‌های والا ، علما و تراز اول عالم اسلام و تشییع مانند حضرت آیت‌الله عظما بروجردی (ره )و علمای دیگری مانند آیت‌الله کمالوند و ... مایه مباهات و از افتخارات این استان هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: سران عشایر و ایلات استان در سال 1341 با امام خمینی (ره)که پرچم مبارزه با ظلم و ستم را برافراشته بود در دفاع از دین و ارزش‌ها هم‌پیمان شدند و موجبات خرسندی و امتنان امام راحل را فراهم ارودندو در تاریخ زرین مبارزات نامشان پرآوازه گردید و این عهد و پیمان تا پیروزی انقلاب و تا هم‌اکنون مستدام گردید و مردم سلحشور و غیرت کمند و ولایت مدار استان در همه عرصه‌ها و شرایط سنت دفاع از نظام حضور مؤثر و پرشور داشتند.

وی تصریح کرد:  تقدیم 55 شهید از روحانیون استان و 6 هزار و 300 شهید والامقام از اقشار مختلف در دوران دفاع مقدس و خیل عظیم خانواده بزرگ ایثار گران اعم از جانبازان و آزادگان و دلاور مردان دوران دفاع مقدس و حضور همراه با بصیرت  در عرصه‌های دیگر دفاع از نظام ازجمله پیش‌قدمی در خنثی‌سازی و، مهار فتنه 88 و تجدید پیمان با ولایت یک روز قبل از حماسه بزرگ و معجزه اساس 9 دی 88 و ... همه و همه بیانگر ولایت مداری، غیرت دینی و ملی و آمادگی مردم این خطه در جبهه‌های دفاع از اسلام و قرآن و اهل‌بیت و ارزش‌ها  و نظام اسلامی نشانه اتحاد و همبستگی مردمان این دیار با هر جریان فکری و خط سیاسی حول محور ولایت است.

جلیلیان تصریح کرد:  اینک نظام سلطه با محوریت امریکا،  انگلیس و اسرائیل و مرتجعین عرب، معاندان ،منافقین وداعشی ها و تکفیری‌ها که علیرغم تحمل هزینه‌های فراوان پذیرای شکست‌های مکرر و شاهد تأثیرگذاری و اقتدار ملت و نظام اسلامی در منطقه است و توطئه‌ها و نقشه‌های مختلف آن‌ها به‌ویژه آمریکا ، آل سعود و اسرائیل که امنیت ملی ما را نشانه رفته یکی پس از دیگری باطل می‌گردد و اقدامات نسنجیده و بی‌نتیجه آمریکا واعوان او در منطقه بیانگر این ذلت و خاری آن‌ها است.

وی عنوان کرد: به زبان آوردن بعضی مشکلات معیشتی و خواسته‌های به‌حق مردم به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) باید موردتوجه جدی مسئولان قرار گیرد  و این بهانه‌ای شده تا نظام سلطه، اسرائیل و سران بی‌کفایت و بدون پشتوانه مردمی آل سعود با خط دهی و تحریک و حمایت افراد معدودی از ضدانقلاب ، منافقین وخائنین به مردم از این فضا سوء استفاده کرده و به انحراف کشیدن اعتراضات به‌حق مردم آرامش و امنیت کشور را خدشه‌دار نمایند .

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: لازم است مردم هوشمند،  بصیر و ولایتمداربا حضور در صحنه در ضمن احترام به حقوق و خواسته‌های  به‌حق معترضین صف معاندان و مغرضین  را از معترضین جدا کرده تا معترضان از طریق قانونی و منطقی پیگیر مطالبه‌های خود شده و بهانه را از دست دشمنان دین و قرآن و امنیت مردم گرفته و اجازه ندهند دشمنان این ملت بزرگ و نظام اسلامی کوچک‌ترین سوء استفاده  را از این فضا بنمایند.

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات