خبرهای داغ:
آیت الله حیدری:

مردم در راهپیمایی فردا پاسخ آشوبگران را بدهند

مام جمعه موقت اهواز گفت: مردم وظیفه دارند علاوه بر مطرح کردن صحیح مطالبات خود، با حاضر شدن در صحنه هایی چون راهپیمایی فردا، اعتراض خود را به آشوبگران نشان دهند.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۶۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴
آیت الله محسن حیدری  با بیان اینکه حوادث اخیر از مصادیق فتنه بود، اظهار کرد: در این حوادث شناخت مسیر سخت است چرا که حق و باطل با هم آمیخته می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه اعتراضات اخیر دو جنبه حق و باطل داشت، افزود: جنبه حق این اعتراضات مطالبات مردم در موضوعات معیشتی اقتصادی و اجتماعی است که ناشی از عملکرد و سیاست های اشتباه مسئولان است.
 
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملکرد برخی از مسئولان در حوزه‌های مختلف واقعاً جای اعتراض دارد و اعتراض به عملکرد آنها زمانی خوب است که در مسیر قانون و از منظر امر به معروف و نهی از منکر باشد.
 
وی بیان کرد: اعمال خرابکارانه، هنجارشکن، خسارت زدن به اموال عمومی و بانک ها و همچنین اموال خصوصی مردم از جمله اقدامات باطلی بود که از سوی برخی از هنجار شکنان سر داد که متاسفانه دشمنان از این حرکات سوءاستفاده کردند و همه کسانی که کینه جمهوری اسلامی را به دل دارند در کنار این حرکات هنجارشکن قرار گرفتند.
 
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در برابر این اتفاقات وظایفی بر عهده مردم و مسئولان است، عنوان کرد: مردم وظیفه دارند علاوه بر مطرح کردن صحیح مطالبات خود، با حاضر شدن در صحنه هایی چون راهپیمایی فردا، اعتراض خود را به آشوبگران نشان دهند.
 
وی اظهار کرد: مسئولان نیز باید این اعتراضات را تلنگری برای خود به حساب بیاورند و بررسی کنند ضعف ها کجا هستند و با برطرف کردن آنها مردم را خشنود کنند، همچنین باید بیشتر کنار مردم قرار بگیرند تا زمینه اعتراض شدید به‌وجود نیاید و بهانه به دست سوء استفاده کنندگان ندهند.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها