خبرهای داغ:
امام‌جمعه تویسرکان گفت: مردم شریف و نجیب تویسرکان فردا چهارشنبه 13 دی ماه باشکوه تر از همیشه برای اعلام انزجار از اغتشاش‌گران به میدان می‌آیند و راهپیمایی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۷۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

مردم تویسرکان در محکومیت اغتشاش‌گران راهپیمایی می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی اظهار داشت: مردم شریف و نجیب تویسرکان فردا چهارشنبه 13 دی ماه باشکوه تر از همیشه برای اعلام انزجار از اغتشاش‌گران به میدان می‌آیند و راهپیمایی می‌کنند.

وی افزود: مردم تویسرکان با وحدت و همدلی هویت اسلامی و انقلابی خود را فردا در معرض دید نه تنها ایرانیان بلکه جهان می‌گذارند.

امام‌جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه راهپیمایی با عظمت و باشکوه فردا اثر بد اغتشاش‌های اخیر را از بین می‌برد، تصریح کرد: مردم ایران با هر گرایش و سلیقه سیاسی با اغتشاش و آشوبگری مخالف‌اند و البته طرح مشکلات و معضلات اقتصادی و معیشتی با استفاده از راهکارهای قانون حق طبیعی مردم است.

وی عنوان کرد: خبری که در چند روز اخیر مبنی بر کشته شدن 6 نفر در اغتشاش‌های تویسرکان در فضای مجازی منتشر شد به‌هیچ‌وجه صحت ندارد و بر اساس اعلام رسمی مراجع قانونی سه نفر در جریان اغتشاش‌ها جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات