خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

مسئولان نیازمند تعالیم پدران شهدا هستند

شهردار تبریز در دیدار با جمعی از پدران شهید با اشاره به این‌که برکت و عنایت شهدا، مایه پیشرفت و تعالی کشور است، گفت: پدران شهدا، پدران معنوی شهر به شمار می‌روند و عموم مسئولان نیازمند توصیه‌ها و تعالیم آن ها هستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۸۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر با بیان این‌که بی‌هیچ تعارف و شعار، مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: مهم این است که در مقام عمل، دِین خود را به شهیدان، جانبازان و ایثارگران، ثابت کنیم؛ باید دعا کنیم تا توفیق الهی یارمان شود تا در رفتار و کردار، شرمنده شهیدان نباشیم.

وی با بیان این‌که  شهرداری، نهادی گسترده است و توقعات عموم مجموعه‌ها و گروه‌های اجتماعی، از آن بالا است، افزود: علی رغم تنگناهایی که امروز مبتلابه عموم شهرداری‌ها است، در کنار برنامه‌های خدماتی و عمرانی، مصمم هستیم تا به مطلبات به‌حق اقشار شهروندان پاسخ دهیم.

شهین‌باهر با تاکید بر این‌که مشکلات، نباید باعث دلسری و رکود شود، خاطرنشان کرد: امید توام با تلاش، در هر حالت، گره‌گشاست و مسیری که انتخاب کرده‌ایم، در کنار موانع سخت، دارای فرصت‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی است.

شهردار تبریز تصریح کرد: ملاک عمل‌مان، پاکدستی، تخصص و عدالت‌محوری است و از خانواده  شهدا به ویژه پدران عزیز، انتظار داریم در کنارمان باشند تا توفیق کار عادلانه را در مدیریت شهر داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها