جانشین و مشاور مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

بسیج بازوی نظام در عرصه مسئولیت های اجتماعی است

جانشین و مشاور مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در کارگاه آموزشی راهکارهای صرفه جویی و استفاده ایمن از گاز، گفت: بسیج از مهم ترین بازوهای قدرتمند نظام است که مأموریت جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری نیروهای داوطلب مردمی را در راستای اهداف انقلاب و حفظ دستاورهای آن برعهده دارد و امروزه این تشکیلات در عرصه مسئولیت های اجتماعی و در راستای اقتصادمقاومتی به کمک کشور شتافته است.
کد خبر: ۸۹۷۰۵۸۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سید امیر رضوی با اشاره به این که بسیج صرفاً سازمان نظامی نیست که فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمنان شکل گرفته باشد، افزود : بسیج نهادی مردمی وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است.

وی با بيان اينكه در حال حاضر در استان 38 الي 39 ميليون متر مكعب گاز توزيع مي شود، اضافه کرد: فكر كنيد اگر  گازرساني نمي شد روزانه بايد ١٣٥٠ تريلي حامل سوخت در سطح استان توزيع و چه حجم وسيعي از جاده ها شلوغ مي شد. 

رضوی با اشاره به آمار حوادث گاز طبیعی در سال 95 استان، گفت: در سال گذشته 238 حادثه ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی مصرف گاز طبیعی در استان رخ داده و 104 نفر مصدوم  و 43 نفر جان خود را از دست داده اند و شرکت گاز استان در راستای عمل به وظایف مسؤليت اجتماعی از همه امکانات و ظرفیت ها موجود برای کاهش حوادث و مصرف بهینه استفاده می کند.

کارگاه یک‌روزه حدود 150 نفر از فرماندهان پایگاه ها و مسئولان تأسیسات در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی، کارگاه آموزشی یکروزه راهکارهای صرفه جویی و استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی به همت ستاد بازرسی و کنترل بر مصرف گاز شرکت گاز استان برای فرماندهان و مسئولین تأسیسات ادارات حوزه بسیج کارمندان شهید مدنی برگزار شد.

در این دوره آموزشی مباحث مهمی پیرامون شناخت گازطبیعی، مخاطرات عدم رعایت موارد ایمنی مصرف گاز طبیعی، چگونگی مصرف بهینه از گاز طبیعي  از سوی کارشناسان ارائه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار