مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طبقات زیرین عمارت شاه‌نشین در باغ شاهزاده ماهان دچار حریق شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۱۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، «محمدمهدی افضلی» مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از مهار حریق در باغ شاهزاده ماهان خبر داد و عنوان کرد: طبقات زیرین عمارت شاه‌نشین باغ شاهزاده ماهان روز گذشته دچار حریق شد.

 وی علت حریق را سهل‌انگاری بهره‌بردار دانست و اظهار کرد: بهره‌بردار متاسفانه در زمان ترک محل کار برق بخاری برقی را قطع نکرده که این مهم باعث آتش‌سوزی شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: طبقات زیرین عمارت شاه‌نشین باغ شاهزاده به بهره‌بردار برای ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و کافه کتاب واگذار کرده بودیم.

وی با بیان این‌که در اثر این آتش خساراتی به ساختمان شاه‌نشین باغ شاهزاده ماهان وارد شده است، تصریح کرد: خسارات زیادی نیز به بهره‌بردار وارد شده است اما خوشبختانه این مکان از سوی بهره‌بردار بیمه بوده است و بیمه خسارات منقول و غیرمنقول را پرداخت می‌کند.

افضلی خبر سوختن درختان باغ شاهزاده را تکذیب کرد و افزود: به درختان کهنسال باغ شاهزاده در این آتش‌سوزی آسیب وارد نشده است، همچنین با مهار سریع آتش، به طبقات فوقانی عمارت شاه‌نشین باغ شاهزاده ماهان آتش سرایت نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات