باردیگر دست پلید استکبار از آستین درآمد ونقشه شوم خود را برای نابودی اسلام و قرآن رونمایی کرد.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۲۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در روز‌های اخیر به علت مشکلات به وجود امده در حوزه اقتصاد ومعیشت مردم تعدادی از مردم بحق دست به راهپیمایی مسالمت آمیز والبته بدون مجوز زدند، اما در این میان اتفاقاتی افتاد.

آن دسته از مردمی که همیشه وهمواره در همه عرصه ها، نظام و رهبری را یاری داده بودند این بار نگرانی و گله مندی خود راعلام کردند که به لحاظ اجتماعی وسیاسی هیچ ایرادی بر آن نیست وما هرگز آن‌ها را ضد نظام وآشوب گر تلقی نمی‌کنیم.

امامتاسفانه مثل همیشه گروه‌های فرصت طلب با حمایت وهدایت استکبار و بطور مشخص، آمریکا، اسرائیل، عربستان و گروه‌های تروریستی که همیشه علیه بشریت فعال بوده اند بین مردم نفوذ کردند و حضور و شعار مردم را به انحراف کشیدند وآن را تبدیل به اغتشاش وآشوب و خسارت به اموال عمومی بیت المال کردند.

ولی چون مردم ما تجربه فتنه ۸۸ را داشتند این تحرکات تکراری را بلافاصله شناسایی کرده و این مردم اصیل انقلابی با آن‌ها همراهی نکردند و نسبت به اینگونه رفتار‌ها و اقدامات نگران، ناراحت و ناراضی هستند.


اکنون اعلام می‌کنیم کسانی تحت هر عنوانی اعم ازمخالفت با دولت و یا هرعنوان دیگری پشت سر این جریان برانداز قرار بگیرند و زمینه توهین وجسارت با آرمان‌ها و رهبری عزیز و عالیقدر را فراهم کنند به عنوان ضد انقلاب و رهبری تلقی خواهیم کرد و بدانند که اینگونه عرصه‌ها جای تسویه حساب طیفی و جناحی نیست.

گویا عده‌ای برای مطامع دنیوی خود و طیف سیاسی شان حاضرند همه ارزش‌ها وآرمان‌ها را تحت شعاع رفتار نسنجیده خود قرار بدهند؛ و از طرفی به همه انسان‌های کوته خرد و نادانی که بعد از ۴۰ سال از انقلاب هنوز قدرت الهی مردم و رهبری نظام را نشناخته اند اعلام می‌کنیم که آزمودن را آزمودن خطاست.

زهی خیال باطل، که بتوانید با حمایت چند کشور ضد دین وضدمردم وضد بشریت ذره‌ای در ایمان و جزم مردم قدرتمند ایران اسلامی خللی ایجاد کنید.
اگر بنا باشد حکومت اسلامی با شکستن چند شیشه و آتش زدن چند ساختمان خاتمه پیدا کند باید هروز شاهد سقوط حکومت‌ها باشیم.

به فضل خداوند متعال و رهبری های، ولی امر مسلمین مقتدرمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز؛ نظام اسلامی با پشتیبانی مردم ولایتمدار به راه پرافتخار خود تا حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داد و از همه بحران‌ها عبور خواهد کرد؛ لذا ما امت مسلمان ایران اسلامی اقدامات غیر قانونی وخلاف شرع عده‌ای قلیل آشوب گر را محکوم می‌نماییم و پشتیبانی خود را برای دفاع از نظام، ولایت و رهبری و همه ارزش‌های انقلاب اعلام می‌کنیم.

حجت الاسلام مختار کرمی- مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان



انتهای پیام/7727
ارسال نظرات