جلسه هماهنگی برای برگزاری هفته منابع طبیعی با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان و معاونین و مدیران بخش‌های مختلف برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۳۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان جلسه هماهنگی برای برگزاری هفته منابع طبیعی گفت: همکاری با سایر دستگاه‌های استان جهت برگزاری باشکوه ویژه مراسمات گرامیداشت هفته منابع طبیعی در زنجان ضروری می باشد.

خلیل آقاجانلو افزود: مسئولین برگزارکننده باید از ظرفیت های سازمان همیاری شهرداری ها، بنیاد مسکن، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری، دانشگاه زنجان و سایر نهایت بهره‌مندی را داشته باشند.

وی با اشاره به اعلام فراخوان برای برگزاری مسابقه به مناسبت هفته منابع طبیعی اظهار داشت: ضروری است تا این فراخوان به زودی اعلام گردد تا در هفته منابع طبیعی اقدامات لازم برای تقدیر از نفرات برتر مسابقه نیز صورت گیرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی با صداوسیما و رسانه ها برای پوشش مراسمات این اداره کل، تصریح کرد: از ظرفیت‌های پارک‌های شهری نظیر پارک ارم برای برگزاری مراسمات مختص گرامیداشت هفته منابع طبیعی باید استفاده کنیم و در تبلیغات به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها از همکاری بخش خصوصی بهره‌مند شویم.

 

 

ارسال نظرات