مسئول تفحص سیره شهدای قم با تاکید بر اینکه در ناآرامی‌های ۸۸ نیروهای ضدانقلاب سوار بر موج ناآرمای‌ها شده و شعارهای ضدانقلابی سردادند، گفت: ملت ایران اقدامات فتنه‌گران را فراموش نمی‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۳۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام جوشقانی مسئول تفحص سیره شهدای قم در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه که در مسجد جامع ششناو تفرش برگزار شد، گفت: تاریخ و قصص انبیاء نشان می‌دهد که در مکتب انسان‌های بزرگ، افراد از نفس افتاده‌ای وجود داشتند که علی‌رغم همراهی، ولی تا پایان با این انسان‌های بزرگ همراهی نداشتند.

وی افزود: در تاریخ انقلاب نیز این افراد از نَفس‌ افتاده وجود داشته‌اند که با اسم آرمان‌های امام راحل، این آرمان‌ها را زیر سوال می‌بردند.

حجت‌الاسلام جوشقانی اظهار کرد: امروز در نظام اسلامی، علاوه بر همه دستاوردها، ضعف‌ها و مشکلاتی هم وجود دارد. شکاف طبقاتی در بین مردم و مسئولان در مواردی زیاد شده است.

مسئول تفحص سیره شهدای قم افزود: طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی، هرجایی که مسئولین و قوای کشور به بن‌بست می‌رسند، باید به ولایت فقیه مراجعه کنند، چراکه حکم ایشان راهگشا است. جایگاه رهبر معظم انقلاب، در دنیا شناخته شده بوده و با یک سخنرانی، نقشه های دشمنان را نقش برآب می‌کند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸، بیان کرد: فتنه ۸۸ از بیرون کشور خط می‌گرفت و هدایت می‌شد و برنامه‌ریزی‌های آن در سفارت انگلیس و آلمان بود.

حجت‌الاسلام جوشقانی ادامه داد: در سال ۸۸، افرادی که در حاکمیت نظام نفوذ داشتند، به دشمنان چراغ سبز نشان دادند؛ دشمنان زیر عبای این افراد گستاخ شدند و توهین‌هایی به پرچم امام حسین(ع) و ارزش‌های دینی انجام دادند و حتی به کشتار بیش از ۲۰ نفر از مردم پرداختند. اما این خواص فقط سکوت کردند.

مسئول تفحص سیره شهدای قم ادامه داد: فتنه‌گران در فتنه ۸۸ به مدت ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند و کشور هزینه‌های زیادی در این ماه‌ها داد. انتخابات بهانه بود و دشمنان اصل نظام را نشانه رفته بودند. افرادی در داخل کشور با چراغ سبز نشان دادن به دشمنان، بارقه‌های امید را در دل دشمنان روشن کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی، مسیرهای سختی را گذرانده است؛ در فتنه ۸۸ گروه‌هایی نظیر صهیونیسم، یهودی‌ها، وهابیت و.... همه دست به دست هم داده بودند تا با همراهی پیاده سواران دشمنان در داخل کشور، هدف آنها محقق شود.

حجت‌الاسلام جوشقانی با تشریح دلایل تشکیل کمیته رفع حصر سران فتنه توسط تعدادی از نمایندگان مجلس، گفت: متاسفانه تعدادی از افراد فعال در فتنه، امروز در پست‌های کشوری یا نمایندگی مجلس حضور دارند؛ همین دلیل سبب می‌شود که مسئله برجام ظرف ۲۰ دقیقه تصویب شود و سایر مسائل حاشیه‌ای در اولویت قرار گیرد.

مسئول تفحص سیره شهدای قم با تاکید براینکه سران فتنه محاکمه شوند، بیان کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸، خسارات زیادی به نظام وارد کردند و ملت ایران این اقدامات فتنه‌گران را فراموش نمی‌کند؛ در این میان برخی از ضدانقلاب‌ها سوار بر موج‌های ناآرامی در داخل کشور شدند و شعارهای ضد انقلاب سردادند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال ۸۸ هم از جمهوریت نظام و هم اسلامیت نظام دفاع و از آرای مردمی حفاظت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات