بیانیه بسیج اساتید دانشگاه زنجان در حمایت قاطع از نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری:
رسانه های بیگانه و جیره خوران آن ها در داخل کشور به دنبال تشویش اوضاع و کشاندن شعار مردم قشر ضعیف از اقتصادی به سوی پیشبرد اهداف شوم سیاسی خود در تقابل با نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۹۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه زنجان در حمایت قاطع از نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری آمده است:

باسمه تعالی

أفضَلُ العَقلِ الاعتِبارُ، وَ أفضَلُ الحَزمِ الاستِظهارُ، وَ أکبَرُ الحُمقِ الاغتِرارُ

برترین خرد، عبرت گرفتن است و برترین دوراندیشى، احتیاط کردن و پشتیبان جُستن است و بزرگترین بی خردى، فریب خوردن (و غفلت) است. 

امام علی علیه السلام (غرر الحکم : ۳۲۷۳)

نگاهی به تاریخ چند دهه اخیر انقلاب اسلامی حکایت از فراز و نشیب های فراوانی است که همگی همراه با شیرینی ­ها و تلخی ­هایش بسیار درس آموز و قابل توجه است. بی گمان دلاورمردی  ها و از خودگذشتگی های مردان و زنان این مرزو بوم منجر به پیدایش حماسه‌های بزرگی در دوران دفاع مقدس برای جلوگیری از آفند و خطر دشمنان خارجی و خشکاندن ریشه‌های جریانات داخلی وابسته به بیگانه شده است.

با این حال، دشمنان درمانده و خوار ایران عزتمند اسلامی از راه های گوناگون دیگر برای به انزوا و ضعف کشاندن کشور و ملت ایران همواره سعی کرده اند وارد شوند.

توطئه این دشمنان خوار و پست، در سال ۱۳۸۸ در درون و بطن کشور به صورت فتنه ­ای پیچیده و فضایی غبارآلود بروز داده شد. در این فضای درهم­ پیچیده و دهشتناک فتنه که نشأت  گرفته از رژیم منحوس اسرائیل و دولت خودکامه آمریکا و دلداده های واماندهی آن ها در داخل کشور بود، همان مردان و زنان این مرز و بوم با هوشیاری و غیرت تمام و بصیرتی بسیار ژرف در برابر جنگ نرم روانی و سیاسیِ از پیش طراحی شده، دست به حماسه ­ای دیگر یازیدند و مشتی بر دهان توطئه­ گران خارجی، بدخواهان و فتنه انگیزان زدند.

حماسه بزرگ نهم دی ماه ۸۸ درس عبرتی است برای آنانکه در سرشان خیال چپاول به دین و کشور بزرگ ­مردان و نیک اندیشانی که در بستر عاشورا بزرگ شده اند، را می پرورانند. همچنین، این حماسه ماندگار درس عبرت برای کسانی است که غبار غفلت آن ها را سوار بر موج اندیشه ها و نقشه های بیگانگان کرد.

از چندین سال پیش، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیاپی رهنمودهای اندیشمندانه و زمان ­شناسانه ای در باب بهبود جنبه های گوناگون پیشرفت اقتصادی کشور به مسئولین نهادهای مختلف به ویژه مسئولین اجرایی تبیین نمودند ایشان به روی آوری حربه دشمن به ابزار اقتصادی به­طور مفصل اشاره و تشریح نمودند.

اکنون با نگاهی عمیق به نحوه شعارها و رفتارهای موجود در برخی از تجمعات روزهای اخیر در برخی شهرها که در ظاهر ناشی از وضعیت اقتصادی مردم قشر ضعیف بود می توان این موضوع را به درستی درک نمود که کسانی (رسانه های بیگانه و جیره  خوران آن ها در داخل کشور) به دنبال تشویش اوضاع و کشاندن شعار مردم قشر ضعیف از اقتصادی به سوی پیشبرد اهداف شوم سیاسی خود در تقابل با نظام اسلامی هستند.

بسیج اساتید دانشگاه زنجان با تاکید بر ارمان های اصیل اسلام ناب محمدی (صلی ا… علیه و آله وسلم) و تجدید پیمان با حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، در راستای روحیه انقلابی گری و به تبعیت از امام مسلمین در حمایت از دولت های وقت و ضمن حمایت قاطع از دولت جناب اقای دکتر روحانی، گله­ مندی خود را از نبود برنامه های لازم و کم کاری های مسئولین محترم در جهت پیش برد اقتصاد مقاومتی اعلام می دارد و از مسئولین اجرایی و قانونگذاری کشور می خواهد که در جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم و جلوگیری از گرانی کالاها به جد و با تلاش تمام گامدهایی مؤثر و کاربردی بردارند و در برابر سخنان مردم خود را عرضه نموده و برای آن ها حقایق و موضوع­ های مربوطه را تبیین و شفاف نمایند.

همچنین از هموطنان شریف و عزیزمان میخواهیم که نسبت به اخبار، کلیپ و عکس های منتشرشونده در فضای مجازی به هوش باشند تا فریب وسوسه انگیزی و کذب پراکنی رسانه­ ها و گروه های معاند را نخورند.

دشمنان این مرز و بوم بدانند که جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی آن ها تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد و نخواهد داشت و ما اساتید دانشگاه همواره در کنار مردم بزرگوار و دوشادوش آن عزیزان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و اعتلا و پیشرفت کشور تحت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

بسیج اساتید دانشگاه زنجان

 

ارسال نظرات