خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

سران اغتشاش می خواهند وضعیتی مشابه سوریه بوجود آورند

سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا اذعان کرد: اغتشاش گران به دنبال ساختار شکنی، ضربه زدن وبه نظام و در ودر قدم های بعدی بر اندازی نظام هستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۶۹۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

سرگرد امیری نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص ناآرامی های اخیر کشور اظهار کرد: ریشه این نا امنی ها را می توان در فتنه 88 بررسی نمود چرا که این اغتشاشات در سالروز گرامیداشت حماسه نه دی اتفاق افتاد.
وی تبیین کرد: شورای امنیت سازمان ملل نیز با تصویب موصوبه ای درخصوص این نا آرامی ها، حمایت خود را از جنبش سبز اعلام کرد که البته این اغتشاشات با عنوان اقتصادی شکل گرفته که در حقیقت هدف، فشار آوردن به نظام است.
این مسئول مطرح کرد: تحریم های پس از فتنه که ریشه در نافرجام ماندن فتنه دارد و به نوعی پس لرزه های فتنه 88 می باشد که نوسانات قیمت کالا و اعتراضاتی که در پی داشته است، تنها بهانه ای برای فشار به نظام و نارضایتی مردم از نظام می باشد.
امیری نژاد عنوان کرد: این اغتشاشات با هدف ساختار شکنی و براندازی شکل گرفته است و یقینا دغدغه اقتصادی نبوده است که اکثر این اعتراض گران به دنبال حذف نظامهستند و از بیرون از کشور مدیریت می شوند.
وی تصریح کرد: شعارهای ساختارشکنانه که وحدت و هوشمندی ملی را نشانه رفته است تنها درجهت وقوع فتنه ای دیگر همچون سال 88 می باشد که می توان آن را جنبش سبز 2 نامید و هدف آن معضلات اقتصادی نیست که اگر اینچنین باشد، پس خسارات گزافی که فتنه گران به اموال عمومی وارد می سازند و برای بازسازی آن ها از بیت المال هزینه خواهد شد چه نتیجه ای جز آسیب اقتصادی خواهد داشت.
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا درخصوص راهکارهای آرام سازی این جریان خاطرنشان کرد: با تبیین وحدت و هوشمندی ملی و همچنین بصیرت افزایی می توان از بروز مشکل جدی در این خصوص جلوگیری نمود.
امیری نژاد تشریح کرد: سران این اغتشاش با این اقدامات در جهت سوریه زایی ایران هستند که این به آن معناست که در تلاش برای تبدیل ایران به وضعیتی مشابه با سوریه هستند چرا که مردم سوریه نیز برای رفع مشکلات داخلی با اعتراض و تظاهرات به خیابان ها آمدند که افراد اغتشاشگر و تکفیری با خط دهی های مختلف سبب بروز مشکل و برخوردهای نظامی شدند.
وی در بخش پایانی یادآور شد: دشمن درحال پیاده سازی برنامه ای نظیر برنامه سوریه در ایران است که به بهانه مشکلات اقتصادی مردم را به کف خیابان کشیده و با هدف براندازی نظام پیش می رود که مردم نیز با هوشمندی در برابر فتنه جدید ایستادگی کرده و مسئولان با بصیرت افزایی و رسیدگی به اوضاع مردم را قانع کنند و بهانه ای برای پیش روی برنامه های دشمن به دستشان ندهند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها