پیگیری بسیج درباره مطالبات رهبری در مورد نخبگان/ 1

مخترع بسیجی حوزه آی تی: مسئولان به جای هزینه مالی هزینه علمی کنند

جعفری گفت: مسئولان به جای هزینه مالی بهتر است هزینه علمی کنند.تاسیس آموزشگاه هایی برای آموزش کسب و کار و سرمایه گذاری و تولید به جوانان می تواند در پیشرفت علمی کشور و حمایت از نخبگان بسیار موثر تر عمل کند.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۰۰
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

سید محمد علی جعفری مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت نخبه باوری در مسئولان و حمایت از نخبگان علمی اظهار داشت: ما در حوزه آی تی و کامپیوتر و اینترنت فعالیت داریم و اختراعات و طرح هایی را در این زمینه دنبال می کنیم.

وی افزود: وزیر جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات، فرد جوانی است که به نظر بنده می تواند در صنعت آی تی تحولات خوبی ایجاد کند.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: در هر زمینه ای بهترین حالت این است که انسان روی پای خود بایستد و به صورت مستقل فعالیت کند.لذا  مسئولان به جای هزینه مالی بهتر است هزینه علمی کنند. به عنوان مثال، تاسیس آموزشگاه هایی برای آموزش کسب و کار و سرمایه گذاری و تولید به جوانان می تواند در پیشرفت علمی کشور و حمایت از نخبگان بسیار موثر تر عمل کند.

جعفری در پایان مطلب بیان داشت: کار فرهنگی و علمی برای حمایت از نخبگان و مخترعان بسیار موثرتر از اقدامات مالی و هزینه کردن است.

ارسال نظرات