خبرهای داغ:
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود:

یکی از بدترین منکرات امروز، سست کردن پایه‌های نظام است/ یکی از بهترین معروفات عملی امروز، مقابله با جریانات دشمنان است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در جلسه این ستاد گفت: یکی از بدترین منکرات که امروز بوسیله دشمنان خارجی و داخلی تحریک و حمایت می‌شود، سست کردن پایه‌های نظام است که امام فرمود: حفظ نظام از اوجب واجبات است.
کد خبر: ۸۹۷۰۷۳۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود که به میزبانی فرمانداری شهرستان برگزار شد با اشاره به راویاتی از رسول کرم (ص) اظهار کرد: پیامبر بیان می‌فرماید همواره جامعه در خیر خواهد بود مادامی که امر به معروف و نهی از منکر و همکاری و بِر و تقوا باشد و این فریضه اگر انجام ندهند برکات از ایشان کَنده می‌شود و برخی بر آن‌ها مسلط می‌شوند که ظالم اندو یاری گری در آسمان زمین ندارند.
وی با بیان اینکه اگر برخی واجبات ترک شود به فرد ضرر می‌زند، اما برخی اجتماع را تهدید می‌کند افزود: یکی از بدترین منکرات که امروز بوسیله دشمنان خارجی و داخلی تحریک و حمایت می‌شود، سست کردن پایه‌های نظام است که امام فرمود: حفظ نظام از اوجب واجبات است.
امینی با بیان اینکه بی تردید حفظ نظام بزرگترین معروف است گفت: بقیه معروفات در ذیل این معروف تعریف می‌شوند و امام بزرگوار فرمود: اگر اسلام سیلی بخورد به این زودی کمر راست نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: یکی از بهترین معروفات عملی امروز مقابله با جریانات دشمنان در ایجاد اغتشاشات و بلوا است و در کشور ما متاسفانه مردم بی جهت شایعه می‌کنند که این منکر است و باید ائمه جماعات ما تذکر بدهند که هر چیزی شنیدنی را نباید نقل کرد، چون دشمن می‌خواهد که این منکرات اشاعه پیدا کند.
امینی با بیان اینکه به قول عالمی اگر این فتنه‌ها نباشد انقلاب از درون می‌پوسد گفت: این‌ها تلنگری است و باید حادثه‌ها را با درایت و مدیریت پشت سر گذاشت که فتنه ۸۸ را ما با حماسه ۹ دی پشت سر گذاشتیم و این حادثه‌ای که رخ داده نیز احساسی است که دشمنان بعد از شکست‌ها کاری کنند و برنامه ریزی کردند و همزمان با نارضایتی‌ها و سختی مردم، کاری کنند، اما آن‌ها همان اول دست خود را رو کردند و لذا آن‌ها که ناراضی بودند دیدند که این‌ها دشمن هستند و کنار رفتند.
وی با بیان اینکه این منکر بدترین منکر است افزود: می‌شود این را با درایت مسئولین و همت نیرو‌های زحمت کش نظامی و انظامی از سَر گذراند.
وی با اشاره به برنامه‌های سه ماهه آخر سال به خصوص دهه فجر و شهادت و ولادت حضرت زهرا (س) گفت: باید از این فرصت‌ها برای اشاعه معروفات استفاده کنیم و از خدا سپاس گذاریم که توفیق داد بستر معروفات و ترک منکرات را به اندازه بضاعت فراهم کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها