سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت سالروز حماسه 9دیماه بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:
کد خبر: ۸۹۷۰۷۵۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

بسمه تعالی

" حماسه 9 دی یک حادثه بیاد ماندنی در تاریخ است .این حادثه باید حفظ شود ، باید گرامی داشته شود. "

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

حماسه 9 دی ماه سال 1388 تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب اسلامی بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، توطئه چینان خارجی و فریب خوردگان و فتنه گران داخلی را مرعوب ساخت و بعنوان یک شاخص میان تکلیف گرایان حسینی با منحرفان و دنیا طلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی قرار گرفت.

نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو تشکیل همواره آماج دشمنی های استکبار جهانی بوده و هر جا که بالندگی آن چشمگیرتر شده دست فتنه آمریکایی با بهره گیری عوامل داخلی در نیل به اهدافشان آشکارتر گردیده است. انتخابات ریاست جمهوری سال 1388 بعنوان یکی از مصادیق عینی و بارز مردم سالاری دینی آنچنان خواب دشمنان را آشفته و نقشه های آنان را در ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی بر آب نمود که بدون ارزیابی دقیق از توان و قدرت مردمان این مرز و بوم در سایه هدایت و فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب تمام توان خود را در داخل و خارج اعم از منافقین، سلطنت طلبان، بنگاههای سخن پراکنی و... و نیز کینه توزان داخلی به عرصه آورد ولیکن سر انجام جز سر افکندگی و شکست برای آنان نداشت هر چند که اقدام فتنه گران خسارات مالی و جانی را هم متوجه مردم نمود و کام دلسوزان از شهد حضور حماسی انتخابات تلخ گردید.

بدیهی است اگر وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری را بزرگترین چالش پس از انقلاب ندانیم قطعا این وقایع از خطیر ترین برهه های انقلاب بوده که میرفت در سایه دشمنی های خارجی و فتنه گری، بی بصیرتی و لجاجت داخلی اصل نظام را با چالش اساسی مواجه سازد. لذا بی شک حماسه 9 دی در حافظه تاریخی ملت ایران بعنوان یک عامل وحدت بخش در برابر توطئه های دشمنان خواهد ماند و دوستان بدانند دشمنی استکبار پایانی ندارد و همواره باید با ارتقاء سطح بصیرت و آگاهی و تبعیت از ولی امر مسلمین شرایطی را ایجاد نمایند که استکبار جهانی و عوامل آن هیچ گاه حتی تصور اقدام بر علیه نظام را به ذهن خود راه ندهند.

سازمان بسیج فرهنگیان در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پاسداشت یوم ا... 9 دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی این میهن اسلامی در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین از حریم مقدس ولایت مباهات می کند

ارسال نظرات