خبرهای داغ:
استاندارقزوین با بیان اینکه لازم است رسیدگی به‌پرونده‌های مفاسد اقتصادی به مردم اطلاع‌رسانی شود، گفت: به طور یقین ما اجازه نمی‌دهیم کسی امینت استان را بهم بزند و با خاطیان نیز برخورد خشن و شدید خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۰۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین؛ درباره اتفاقات اخیر در استان اظهار کرد: مردم در هر جامعه ای از جمله کشور ما یک سری مطالباتی دارند که ممکن است همه این موارد یا حدودی از این مطالبات برآورده نشده باشد.
وی با بیان اینکه مطالبات مردم در کشورمان نیز برآورده نشده است، اذعان کرد: طبیعتا ما باید شرایطی را به وجود آوریم که مردم بتوانند این مطالبات را از مجاری قانونی بیان کنند.
این مسئول بیان کرد: از سوی دیگر مسئولان ذی ربط زمانی که در جریان مطالبات مردم قرار می‌گیرند تا جایی که امکان دارد باید این مشکلات را رفع کنند و اگر شرایطی برای حل مشکل وجود ندارد موضوع را با مردم درمیان بگذارند.
وی با اشاره به گرانی تخم مرغ طی هفته‌های گذشته، تصریح کرد: به علت شیوع آنفلونزا در 12 استان کشور، میلیون‌ها مرغ تخم گذار از بین رفت و این موضوع زمینه ساز گرانی تخم مرغ و واردات آن از کشورهای خارجی شد؛ اما مردم در جریان علت اصلی این گرانی قرار نگرفتند.
استاندار قزوین تاکید کرد: مردم ما به خصوص والدین و پدر و مادرها باید مراقب باشند تا فرزندانشان به دام جریان‌های سوء و معاند نیافتند و گرفتار نشوند.
وی ادامه داد: آنچه ما طی روزهای گذشته مشاهده کردیم تعدادی از معترضین جزو افرادی بودند که با سوءنیت به میدان آمدند و بخشی دیگر هم جوانان بودند که به واسطه احساسات و شور و هیجان به میدان اعتراض آمدند که تفکیک این افراد در ابتدا مشکل بود.
زاهدی بیان کرد: از کل کشور دستوری برای مدارا با این فضا و اعتراضات صادر شده بود که ما طی 2 روز ابتدایی شکل گیری این اعتراضات برخورد جدی نداشتیم تا برای افکار عمومی هم جواب داشته باشیم؛ اما در شرایط امروز به هیچ کس اجازه برهم زدن امنیت و آسایش مردم را نخواهیم داد.
از مشکلات مهم ما در استان ما عدم پاسخگویی مدیران به رسانه‌هاست
وی عنوان کرد: مردم ما جدا از اینکه نظام و انقلاب خود را قبول دارند و حاضر هستند برای حفظ آن ایثارگری کنند؛ اما به امنیت هم اهمیت می‌دهند.
استاندار قزوین ابراز کرد: به طور یقین ما اجازه نمی‌دهیم کسی امینت استان را برهم بزند و با خاطیان نیز برخورد خشن و شدید خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه فضای استان نسبت به روزها و شب‌های گذشته فضای آرامی را دارد، گفت: باید حتما با برگزاری جلساتی با مدیران در دستگاه‌های مختلف استان راهکارهایی برای رسیدگی به مطالبات مردم اندیشیده شود.
وی تاکید کرد: یکی از مشکلات مهم ما در استان ما عدم پاسخگویی مدیران به رسانه‌هاست، برای ترویج فرهنگ پاسخگویی مدیران قرار است جلسات آموزشی با حضور مدیران و روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه برگزار شود تا ارتباط مناسبی بین مدیران و رسانه‌ها برقرار شود.
استاندار قزوین گفت: رسانه‌ها زبان گویای مدیران هستند و ما از این طریق می‌توانیم صحبت‌های خود را به مردم منتقل کنیم.
وی در پایان بیان کرد: یکی از گلایه‌های مردم در حوزه رسیدگی به مفاسد اقتصادی است که باید گزارش رسیدگی به پرونده‌های آنها به مردم اطلاع رسانی شود و خواسته به حقی است و من از طریق تهران این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

منبع: صبح قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها