خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در محکومیت اقدامات اخیر فتنه گران
مردم شریف ایران هر چند که شرایط سختی داشته باشند؛ پشت نظام و رهبر مظلوم مقتدرشان خواهند بود و تحت هیچ شرایطی عرصه را برای جولان دادن مخالفین نظام و انقلاب باز نمی گذارند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۱۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، درمحکومیت اقدامات اخیر فتنه گران در کشور، بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد :

 باسمه تعالی

«فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»

روزهای اخیر شاهد تجمعات مردمی در اعتراض به گرانی و وضعیت معیشت مردم بودیم .
مطالبه گری در راستای قانون حق مسلم مردم است و دولت ( که خادمین مردم هستند )  وظیفه دارد که پیگیر مطالبات مردمی باشد و برای مردم اهمیت قائل شود .

مسئولین نیز بدانند که باید نسبت به وظیفه ی خود و اعتماد مردم احساس تکلیف کنند و از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند . به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اگر بواسطه سوء مدیریت شما خللی در اسلام وارد شود مرتکب گناه عظیمی شده اید .

اعتراضات نسبت به عملکرد دولت و شرایط فعلی اقتصادی بوده و هیچگونه مخالفتی با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد .
این در حالی است که متاسفانه برخی سودجویان و فرصت طلب ها از احساسات مردم شریف ایران سوء استفاده می کنند و سعی دارند با برهم زدن جو حاکم بر کشور با حمایت بیگانگان به خیال خام خود که براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است برسند .

معاندان و مغرضان نظام و انقلاب نمیدانند که نهال این انقلاب با خون شهدای عزیزمان آبیاری شده است و الان تبدیل به درختی تنومند شده است که برگ های زرد و بی روح  فتنه گران  با بصیرت رهبری و ملت شهید پرور ایران محکوم به سقوط بوده و  تاثیری بر درخت انقلاب نخواهند داشت و با شکست قطعی رو به رو خواهند شد .

فتنه گران و منافقین در تاریخ انقلاب تلاشهای زیادی کردند که جمهوری اسلامی را ضعیف و نابود کنند . اما با هر تلاشی که کردند؛ به مدد الهی و تدبیر رهبری و بصیرت مردمی به قدرت و راستی نظام اسلامی ایران افزودند .

اینها نمی دانند مردم شریف ایران هر چند که شرایط سختی داشته باشند ؛  پشت نظام و رهبر مظلوم مقتدرشان خواهند بود و تحت هیچ شرایطی عرصه را برای جولان دادن مخالفین نظام و انقلاب باز نمی گذارند.
ملت ایران با اقتدار پشت نظام و رهبری ایستاده اند و از این دشمنان حکومت و انقلاب برائت می جویند .

ناحیه بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی بنا به فرمایشان مقام معظم رهبری بر لزوم پاسخگو بودن مسئولین به درخواست ها و مطالبه گری مردم به خصوص جوانان انقلابی ، همراه و همگام با مردم در پیگیری مطالبات به صورت قانونی است و هر نوع اقدام خرابکارانه که از سوی عده ای کوردل فرصت طلب با اهداف براندازی انجام میپذیرد و موجب خرسندی مخالفان نظام و معاندین می شود را محکوک میکند و تمام توان خود را برای حمایت و کمک به دولت در برابر سایر اقدامات خرابکارانه منافقین خودفروخته اعلام میدارد .

لذا در همین راستا مردم بصیر و غیور استان خراسان جنوبی نسبت به حضور در راهپیمایی در مورخه 14 دی 96 ساعت 9:30 صب در میدان شهدا دعوت به عمل می آورد.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی
ارسال نظرات
پر بیننده ها