مسوول بسیج دانشجویی یزد در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
راسخی گفت: یکی از علل کارآمدی الگوی بسیج این است که بسیجیان نیروی جوان و متعهد و معتقد به انقلاب هستند که با اقدامات مختلف خود در زمینه خدمات‎رسانی و .. در جهت تقویت روحیه امید به انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۶۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

سید حسین راسخی مسوول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه طبق فرموده حضرت امام درباره لزوم تشکیل هسته‎های مقاومت برای ایجاد حکومت بزرگ اسلامی عنوان کرد: بر این مبنا بسیجیان نیز باید در فکر حکومت بزرگ جهان اسلام باشند و هسته‎های مقاومت را در جهان اسلام تشکیل دهند و الان شاهد آن هستیم که این الگو و تفکر بسیجی پیش‎رونده و پیش‎برنده است و به عنوان الگوی بسیج در کشورهای منطقه نیز چون سوریه، عراق و یمن جواب داده است.

مسوول بسیج دانشجویی یزد در ادامه با اشاره با کارآمدی الگوی بسیج بیان کرد: یکی از علل کارآمدی الگوی بسیج این است که بسیجیان نیروی جوان و متعهد و معتقد به انقلاب و آرمان‎های انقلاب هستند که با اقدامات مختلف خود در زمینه خدمات‎رسانی و ... در جهت تقویت روحیه امید به انقلاب هستند لذا انقلاب به چنین نیروی مردمی نیاز دارد و حیف است که نهادها، دستگاه‎ها و بدنه دولت از این ظرفیت عظیم که به عنوان بازویی در کنار دولت و نهادها بوده و می‎تواند در جهت پیش‎برندگی انقلاب و نظام اسلامی چه در داخل و چه در بیرون مرزها موثر باشد استفاده نکنند و امیدواریم که همکاری و تعامل دولت با بسیج بیش از گذشته شود و تا بتوان گامی برای انقلاب برداشت.

ارسال نظرات