مخترع بسیجی در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

ساخت دستگاه چاپ روی اجسام مسطح/به حمایت سرمایه گذاران نیازداریم

شالچی بیان داشت: در حال حاضر طرحی که روی آن کار می کنم ساخت دستگاه چاپ مستقیم روی سطوح و اجسام مسطح مانند شیشه و سرامیک و ام دی اف است.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۶۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

سید فاضل شالچی مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات خود در راستای کاهش مصرف اظهار داشت: در حال حاضر طرحی که روی آن کار می کنم ساخت دستگاه چاپ مستقیم روی سطوح و اجسام مسطح مانند شیشه و سرامیک و ام دی اف است.

وی افزود: این یک طرح جدید است؛ البته دستگاه آن موجود است اما همین که در ایران تولید کرده ام به نظرم ارزش حمایت دارد.

 مخترع بسیجی یادآور شد: دستگاه چاپ بنر ظرف 15 سال در ایران پخش شد و در حال حاضر هم بگونه ای شده که همه جای ایران این دستگاه ها وجود دارد. متاسفانه یک نفر هم شهامت ساخت این دستگاه را پیدا نکرد و در نهایت سود اصلی آن به جیب دلالان وشرکت های چینی مشابه این دستگاه رفت و  با اشباع شدن بازار از این دستگاه بنر دستگاه جدیدی را جایگزین کردند.

شالچی گفت: به نظر بنده با توجه به شرایط فعلی که بازار دارد دستگاه چاپ روی سطوح مسطح مانند دستگاه چاپ بنر عمومی خواهد شد و می توان آن را در هر جایی از کشور مشاهده کرد.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: ما شهامت به خرج دادیم و روی این دستگاه سرمایه گذاری کردیم. اولین دستگاه چاپ مستقیم روی سطوح را تولید کردیم و دومین و سومین دستگاه را نیز دست گرفتیم اما به حمایت نیاز داریم.

وی عنوان کرد: اگر حمایت شویم می توان درصد بسیار بالایی از این دستگاه ها را  که در بازار ها وجود دارد و وارداتی است به دست گرفت. دستگاه هایی هم که ساخته ایم خیلی خوب جواب داده اما به دنبال سرمایه گذار هستیم.

                                                   

ارسال نظرات
آخرین اخبار