جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به خروش و حرکت انقلابی مردم گفت: مسئولان بدانند که قدرشناسی مردم در خدمتگزاری به آن‌ها است.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۸۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزرای بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی در حاشیه برگزاری راهپیمایی باشکوه مردم لرستان در محکومیت اغتشاش‌های اخیر با بیان اینکه خدا را به خاطر این نعمت حضور مردم بایستی شاکر بود، اظهار کرد: حضور دوباره مردم فتنه موریانه‌ای دشمن را برای بار دیگر خنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز همچنین خدا را بایستی به خاطر نعمت ولایت شاکر بود و این عنایت الهی را که امروز حاصل شده قدر دانست.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی به تحرکات اخیر دشمن در برانگیختن احساسات پاک مردم ایران اشاره کرد و بیان داشت: دشمن با تحریک مردم در اغتشاشات اخیر حادثه کوچکی را آفرید اما امروز با دیدن راهپیمایی مردم در محکومیت کردن این اغتشاشات نتیجه کار خود را مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی تصریح کرد: امروز در این راهپیمایی‌ها وحدت‌نظر و انسجام خوبی صورت گرفته که در چند سال اخیر بی‌نظیر است.

وی با تاکید بر اینکه در جبهه انقلابی مردم و دولت در کنار یکدیگر قرار دارند، افزود: ممکن است مردم و دولت نسبت به یکدیگر گله‌هایی داشته باشند اما در جبهه ولایت دست واحد هستند و اختلاف ندارند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی یادآور شد: جنگ بین جبهه انقلاب و جبهه استکبار تمام‌شدنی نیست، همواره در برابر جبهه‌حق، جبهه باطلی وجود دارد و اتحاد بین این دو هرگز امکان‌پذیر نیست.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی به شجاعت و دلاوری‌های مردم ایران در برابر توطئه‌های همیشگی استکبار جهانی اشاره و تصریح کرد: امروز نیز دشمن به صورت موریانه‌ای آمده و قصد دارد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران را به دست خود ملت ایران متلاشی کند.

وی تاکید کرد: بصیرت، وحدت و انسجام مردم ایران لازمه جامعه امروز در برابر فتنه‌های موریانه ای دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در سخنانی دشمنان انقلاب را خطاب قرار داد و گفت: ای دشمن امروز شادی نکن چرا که همان مردم با روحیه انقلابی سال 57 و فریادهای 9 دی سال 88 به شما ثابت کرده‌اند که اگر در مقابل دین آن‌ها بایستید در مقابل تمام دنیای شما خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: امروز شعار تمام مردم ایران حمایت از انقلاب، نظام، رهبری و حکومت کشور است.

وی با ابراز اینکه راهپیمایی امروز در محکومیت اغتشاش‌های اخیر سه پیام به مقام معظم رهبری، دشمن و مسوولین نظام دارد، خاطرنشان کرد: پیام مردم ایران به رهبری این است که ما حقیقتا اهل کوفه نبوده و هرگز امان‌نامه و لبخند دشمن را تحمل نمی‌کنیم و آماده‌ایم با تمام وجود از منویات رهبری دفاع نماییم.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: پیام مردم ایران به دشمن این است که ای دشمن، انقلاب اسلامی ایران در آستانه 40 سالگی است و مرگ تدریجی تو رقم زده شده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه مسوولان بایستی نعمت مردم و ولایت را قدر دانسته و در جهت حل مشکلات مردم گام بردارند، یادآور شد: از همه مسوولین در همه قوا می‌خواهیم که نسبت به مطالبات مردمی و منویات رهبری در همه جا فرمانبر و مطیع باشند.

وی تصریح کرد: اولین مطالبه ما فرمان‌بری مطلق از ولایت است چرا که در نظام ولایی نظریه‌پرداز و سکان‌دار ولایت فقیه است، مطالبه دوم این است که قدردان مردم باشید و قدرشناسی مردم جز به خدمت‌گزاری و حل مشکلات و توجه به اقتصاد مقاومتی نیست.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی بزرگترین راه مبارزه با دشمن را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: مطالبه‌گری حق مردم است و به تعبیر رهبری مردم باید مطالبه‌گر باشند و مسوولان نیز پاسخگو، لذا در نظام اسلامی مردم سالار حکومت بوده و مسوولین بایستی پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی داشتن بصیرت را لازمه جامعه امروز دانست و گفت: بصیرت یعنی حرف حق را بزن، مطالبه خود را داشته باش اما در این بین به دشمن فرصت حضور نده، از این رو بصیرت و آگاهی لازمه امروز جامعه است.

وی عنوان داشت: جوانانی که امروز فریب فتنه‌گران را خورده مواظب باشند که بازیچه دست فتنه‌گران کاخ نشین نشده و بایستی بدانید در برابر خروش و حرکت انقلابی مردم از شما کاری ساخته نیست و تنها باعث می‌شوید که اتحاد و انسجام ما افزایش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات