طاهری گفت: ما نباید دچار شعارزدگی شویم و باید سعی کنیم از ابزارهایی مثل شعر و موسیقی و سینما به نحو احسن استفاده کنیم تا قصه برای مخاطب ملموس و باورپذیر و غیر شعاری باشد.
کد خبر: ۸۹۷۰۸۹۷
|
۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

«پیکسل» روایتگر خاطرات شهید برای فرزندش/ عمار باید بستری برای تولید قصه های باورپذیر باشدسید حمید طاهری رقی فیلم ساز عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: فیلم داستانی «پیکسل» در زمان 5 دقیقه در  حوزه هنری ساخته شده است. این اثر روایتگر ماجرای جوانی است که برای یادآوری خاطرات پدر شهید خود به آرایشگاه وی می رود.

وی افزود: به نظر من اگر در جشنواره عمار فقط روی یک تعداد محدودی از سوژه ها تمرکز کنیم جشنواره افت می کند و زاویه دید ما محدود می شود. باید به زوایای مختلف زندگی در فیلم هایمان توجه کنیم.

فیلم ساز عمار بیان داشت: ما نباید دچار شعارزدگی شویم و باید سعی کنیم از ابزارهایی مثل شعر و موسیقی و سینما به نحو احسن استفاده کنیم تا قصه برای مخاطب ملموس و باورپذیر و غیر شعاری باشد.

طاهری گفت: جشنواره عمار از این جهت که مردمی است و موضوعات زیادی را شامل می شود می تواند روی مخاطب تاثیر خوبی بگذارد.

وی گفت: کارگاه هایی که برای آموزش به فیلم سازان داریم بسیار مناسب است و می توان سرمایه گذاری در این قسمت را به شهرستان هانیز بسط داد تا پایه های جشنوراه عمار را محکم تر کنیم.

 

ارسال نظرات