خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در راهپیمایی مطالبه گری با بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در مراغه با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات مردم توسط مسئولان گفت: فراهم سازی فضای مناسب و قانونمند برای نقد و اعتراض سازنده مردم ضروری بوده و باید با اغتشاشگران و هنجارشکنان به صورت قاطع برخورد شود.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۳۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در گفگتو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: با توجه به توطئه دشمنان نظام اسلامی برای ضربه زدن به آرمان های انقلاب و اتحاد ملی ملت ایران، توجه به مطالبات و دغدغه های آحاد مردم توسط مسئولان امری ضروری است.

وی ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی و دولت مردان کشورمان در قالب قوای سه گانه، دست غارتگران و چپاولگران بیت المال مردم را کوتاه کنند که این امر آرمان اصلی انقلاب شکوهمند اسلامی است.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: برخورد قاطع با فسادگران اقتصادی، رفع بیکاری و اشتغال زایی برای مرتفع کردن مشکلات اقتصادی جامعه، مطالبه مشروع آحاد ملت بوده که باید در راه آن اهتمام ویژه ای شود.

وی با محکوم کردن شعارهای ساختارشکن و ناآرامی های اخیر در کشور و این شهرستان گفت: انقاد سازنده و مشروع متفاوت تر از اغتشاش و فتنه گری بوده و تخریب اموال عمومی و هنجارشکنی ها توسط عده ای فتنه گر قابل قبول نیست.

حجت الاسلام پورمحمدی افزود: آسیب رساندن به اموال عمومی، مراکز اقتصادی، پاسگاه های پلیس، بانک ها و اموال شخصی به بهانه اعتراض به کمشکلات اقتصادی امری محکوم بوده و با عاملان آنها باید به صورت قاطع برخورد شود.

امام جمعه مراغه گفت: فتنه گران و آشوبگران ناآرامی های اخیر با هدف ضربه زدن به نظام و اتحاد ملت ایران، از بیگانگان، نظام سلطه و ایادی منطقه ای آن از جمله رژیم آل سعود دستور گرفته و هدایت می شوند.

حجت الاسلام پورمحمدی ادامه داد: وجود فضای لازم برای انتقاد از مشکلات جامعه باید به صورت قانونی و مشروع و فارغ از هنجارشکنی ها وجود داشته باشد که این امر به نفع مردم و هم به نفع نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی در 40 سال گذشته توطئه های مختلفی علیه کشورمان به کار بسته اند گفت: نقشه های شوم نظام سلطه و مزدوران داخلی و خارجی آن در طول سال های اخیر از جمله فتنه 88 به واسطه تدابیر رهبری و حضور مردم بصیر و ولایی شکست خورده است.

حجت الاسلام پورمحمدی اظهارداشت: لجاجت عده ای در فتنه 88 به بهانه تقلب در انتخابات موجب وارد آمدن خسارات بزرگی به کشور در زمینه های اقتصادی، سیاسی و بین المللی شده است.

وی اضافه کرد: وجود ناآرامی و اغتشاش به بهانه مشکلات اقتصادی در جامعه موجب وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری به کشور خواهد شد.

حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: در طول 40 سال گذشته، آحاد ملت ایران با وجود مشکلات بزرگ اقتصادی و معیشتی و هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان و عزیزان خود را در راه اعتلای نظام اسلامی فدا کرده و امروز نیز در این راه مجاهدت کرده و از ولایت و نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها