مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در بین کارکنان سپاه و جمعی از بسیجیان این ناحیه با اشاره به عوام فریبی ها و وعده های دروغین حمایتی دشمنان از ملت در پی حوادث و اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن همواره در پی ضربه زدن به ملت ماست و ما نباید هیچگاه انتظار پخش نقل و نبات از سوی او را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۳۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰

     به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون، دشمنان همواره ضربه خورده و پوزه به خاک مالیده شده این ملتند، همه نقشه های اتاق های فکری آن ها به هم خورده و نمی شود از آن ها انتظاری جز دشمنی داشت.

وی ادامه داد: آن ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به فرهنگ، اعتقادات، باورها و افکار ملت ما هستند و متاسفانه عده ای افراد پست، مزدور، بی لیاقت و خودفروخته که بلندگوی غربند و همواره سمت و سوی افکارشان به سمت دشمن است، در پی عوامفریبی مردم و ایجاد آشوب و اغتشاش در کشورند.

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به اینکه عده این خودفروختگان احمق در کشور بسیار بسیار اندک است و جمع آوری آن ها از خیابان ها توسط نیروهای نظامی، کاری است بسیار راحت؛ اذعان کرد: قاطبه ملت ما انسان هایی هوشیار و مردمی با بصیرتند و نظام می خواهد همچنان که در فتنه های گذشته مردم، خود جواب یاوه گویی ها را داده اند، اینبار نیز این فتنه کوچک به دست خود مردم برچیده شود.

   وی اضافه کرد: بنای نظام ما روشنگری مردم و خاموش سازی فتنه ها از طریق خود ملت است نه از طریق نظامی.

هرگز نباید از دشمن انتظار پخش نقل و نبات داشته باشیم

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد، صبر، فداکاری، ایثار، شهامت، شجاعت و استقامت را از مهم ترین خصوصیات ملت ایران برشمرد و اظهار داشت: شهدا نمونه کامل کسانی بودند که این صفات را به نمایش گذاشتند و اکنون ما به این صفات بیشتر نیازمندیم.

   وی امنیت و آسایش مردم را در سایه ایثارگری های شهدا، هوشیاری ملت، و درایت، عظمت، ابهت و تدابیر رهبری، دانست و افزود: مشکلات در کشور ما بسیار زیاد است و مسئولان باید به فکر رفع این مشکلات باشند، ولی وجود مشکلات نمی تواند دلیلی بر اجازه حضور دشمن برای دخالت در کشور و ایجاد آشوب باشد بلکه حل این مشکلات و گره گشایی از آن، اتحاد و یکدلی مردم و دولت را می طلبد.

 

ارسال نظرات