جمعی از فرهنگیان استان اردبیل در رابطه با اختشاشات و آشوب‌های اخیر بیانیه‌ای صادر نمودند و در این بیانیه از مردم برای راهپیمایی علیه این آشوب‌ها برای روز پنجشنبه دعوت شده است.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۴۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در متن این بیانیه آمده است:
 
با سلام و صلوات بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام ( ره )و شهدای صدر اسلام ، انقلاب اسلامی ، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم و شهدای فرهنگی و دانش آموز.
ملت آگاه و فهیم ایران بار دیگر در آستانه آزمون دیگر در راه مبارزه با استکبار جهانی قرار گرفته است . برخلاف گذشته این بار استکبار جهانی با بسیج تمام امکانات رسانه ای و عوامل مزدور داخلی و خارجی و به شیوه های متعدد روانی در صدد بهم زدن امنیت ملی و وحدت ایرانیان برآمده است .
رسانه های بیگانه با فضاسازی های متعدد در صدد ترویج خوشنت و تهدید به شیوه داعش در سوریه و عراق و افغانستان در چند روز اخیر به تهیج برخی جوانان احساساتی پرداخته و در صدد شعله ور نمودن آتش جنگ داخلی و برهم زدن نظم عمومی برآمده است.
ملت آگاه و بزرگ ایران با شناخت از ترفند های دشمنان ، ضمن محکوم کردن تعرض به مردم و اموال عمومی و بیت المال این بار نیز با جدا کردن صف اعتراض خیش از بین آشوب طلبان خضونت گرا و افراد خائن به ملت ایران و پرچم کشور و اعتراضات بحق در مبارزه با فقر ، فساد و تبعیض از طریق مجاری قانونی ، پاسخ شایسته ای را به سردمداران استکبار جهانی خواهند داد.

فرهنگیان استان اردبیل نیز همانند سایر اقشار استان ، ضمن اعلام انزجار از رفتار های خشونت آمیز و تهدید و ارعاب مردم و تعرض به اموال عمومی و بیت المال ، با حضور در راهپیمایی دشمن شکن در روز پنجشنبه 14 دی ماه 96 ، مراتب حمایت از نظام جمهوی اسلامی و دفاع و تبعیت از رهبری و ولایت فقیه را اعلام داشته از مسئولان و مدیران دولتی می خواهد هر چه زودتر با اتخاذ تدابیر لازم در رفع فقر و حل مشکلات بیکاری و رفع تبعیض اقدام نمایند و موجبات آرامش قلوب مردم را فراهم و دشمنان و استکبار جهانی را مایوس سازند.

سازما بسیج فرهنگیان استان اردبیل
ارسال نظرات
آخرین اخبار