مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع کارکنان این ناحیه، ولایت مداری ملت انقلابی را از مهم ترین عامل ناامیدی دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۷۰۹۶۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمد دوخت با اشاره به بصیرت ملت انقلابی ایران اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تغییر نظام اسلامی بودند و با همه وجود و امکانات خود قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند ولی مردم انقلابی و هوشیار، شجاع، شهادت‌طلب و ولایت مدار با تمام سلایق در 9 دی به میدان آمدند و یک‌صدا و متحد همه‌ توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

وی گفت: مردم ایران فراموش نخواهد کرد که افرادی در سال ۸۸ اسلام و انقلاب را وسیله امیال خود قرار داده بودند و به بهانه واهی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، با دشمنان نظام همسو شدند و به بسیاری از آشوب‌های خیابانی دامن زدند تا جایی که کارشان به هتک حرمت عزاداری سید و سالار شهیدان رسید.

حجت الاسلام صمددوخت با تأکید براینکه سران فتنه علیرغم نصایح دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب، به اقدامات آشوبگرانه خود ادامه دادند، خاطرنشان کرد: ملت غیرتمند و با بصیرت ایران به دنبال روشنگری‌های رهبری و با حضور باشکوه در یک راهپیمایی عظیم و بی‌نظیر، حماسه‌ای آفریدند که همه محاسبات دشمن را بر هم زد.

عضو شورای فرهنگی جلفا در ادامه به صحنه آمدن ضدانقلاب در اغتشاش‌های اخیر را مسلم دانست و با بیان اینکه ضد انقلاب می‌داند جمهوری اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت قرار دارد تأکید کرد: انقلاب در مسیر تکامل خود قرار دارد و سال آینده که 40 سالگی پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم یک مرحله تازه‌ای از بلوغ و رشد نظام مردمی جمهوری اسلامی را خواهیم دید.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان یادآور شد : هر جا که مردم و مسئولان بر اساس تفکر بسیجی عمل کرده اند پیشرفت داشته ایم و باید بدانیم که دشمن همواره بیدار است و نباید با دشمنان مماشات کرد و مسلمانان بر اساس دستور صریح قران باید همواره در حال تجهیز و تقویت خود باشند تا دشمن حتی به ذهنش اقدام نظامی خطور نکند.

ارسال نظرات