رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار در ابتدای ورودش به استان صحبت از رفع تبعیض و سیاسی‌کاری در استان زد، اکنون وقت عمل بوده، او متعلق به همه طیف‌ها و جریان‌های سیاسی است نه یک طیف خاص.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۲۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
حجت الاسلام جعفر پناهی درنشست ائمه جمعه با نماینده کهگیلویه بزرگ در لنده با اشاره به ضرورت همراهی و همگامی همه نهاد‌ها و طیف‌ها و گروه‌های سیاسی برای توسعه و پیشرفت استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌ها و پتانسیل خوبی در عرصه‌های مختلف داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مسؤولان ارشد استان باید در انتخاب مدیران استان و شهرستان‌ها نگاه سیاسی را کنار گذاشته و با از نخبگان و اندیشمندان و جوانان این استان در طیف‌های مختلف سیاسی استفاده کنند.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جریان حاکم بر استان یادآور شد: اگر ملاک استفاده از مدیران انتخابات باشد طیف حاکم (اصلاح‌طلب) در استان میزان درصد کمتری از طیف مقابل خود (اصولگرایان) را در انتخابات به خود اختصاص داده و این درست نیست طیف بزرگتر نادیده گرفته شود.

پناهی در ادامه خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: آقای احمدی در ابتدای ورودش به استان گفته بود سیاسی‌کاری و جناح بازی را در فرودگاه گذاشته و به استان کهگیلویه و بویراحمد آمد تا با رفع تبعیض و مشکلات موجود گامی در جهت توسعه استان بردارد، حال فرصت عمل به وعده‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: استاندار باید همه نظر‌ها را از طیف‌های مختلف بشنود و به آن‌ها بها دهد تا بتواند بتواند مسیر توسعه استان را فراهم و به وعده‌هایش عمل کند و با اصلاح رفتار خود به درد دل مردم برسد؛ تا کنون هیچ اقدامی در راستای مقابله با استخدام‌های فامیلی در استان انجام نشده است.

رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطاب به نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ ادامه داد: این که در استان تنها به رأی و نظر نمایندگان همسو با جریان حاکم بها داده شود و سایر نمایندگان در تصمیم‌گیری‌ها دخیل نباشند موجب نارضایتی اکثر مردم استان خواهد بود و نمایندگان باید از حقوق حوزه انتخابیه خود بهتر از گذشته دفاع کنند.

پناهی در ادامه گریزی به وضعیت کنونی کشور زد و گفت: وضعیت کنونی تقابل ضدانقلاب و اسلام با انقلاب و اسلام بوده و اغتشاشگران در صف مردم نیستند بلکه جبهه مخالف با نظام را تشکیل داده‌اند.

وی ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز پنج‌شنبه اظهار داشت: ما ضمن اعتراض به بیکاری، فساد اداری، تبعیض موجود در جامعه، حرکت‌های آشوبگرانه چند روز اخیر در کشور را محکوم و دست در دست هم، در راهپیمایی روز پنجشنبه حضور خواهیم یافت و توطئه دشمنان را با حمایت از رهبری و نظام و انقلاب خنثی می‌کنیم.
ارسال نظرات