خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) با تأکید بر اینکه روحانیون پیشگامان عرصه‌های جهاد و شهادت هستند گفت: روحانیت همواره ولایت‌پذیری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۶۲
|
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر چهارشنبه شب در پنجمین برنامه کنگره هزار روحانی شهید استان قم که با عنوان بزرگداشت و تجلیل از روحانیون ایثارگر در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه ‌برگزار شد اظهار کرد: روحانیت همواره در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی پیشتاز و پیشگام بوده است؛ پیشگامی، جلوداری و قافله‌سالاری روحانیون از سال ۱۳۴۱ با روشنگری روحانیت و بیداری ملت و در سال ۱۳۵۷ با راه‌اندازی کاروان‌های مردمی، صحنه‌های زیادی خلق کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴ هزار روحانی شهید در کشور وجود دارد افزود: امروز به هر شهر و استانی که رجوع می‌کنیم، تابلو و نمادی از شهدای روحانیت در آن شهر وجود دارد و شهر مقدس قم نیز با بیش از هزار روحانی شهید در این زمینه پیشتاز و پیشگام است.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) با تأکید بر اینکه روحانیون پیشگامان عرصه‌های جهاد و شهادت هستند خاطرنشان کرد: روحانیت همواره ولایت‌پذیری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران، هوشیار و دشمن شناس هستند و در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند که دشمنان و فتنه‌گران در کشور جولان دهند و با حضور به موقع خود در صحنه‌ همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

طیبی‌فر گفت: افرادی که فتنه‌گری کردند هیچگاه قصد خدمت به جمهوری اسلامی ایران را نداشته و ندارند؛ فتنه‌گران سعی‌ می‌کنند بستر نارضایتی را برای مردم فراهم کنند و می‌کوشند شرایطی را فراهم کنند تا ملت ایران زیر فشار‌های اقتصادی و معنوی قرار گیرد و تا کنون نیز برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاش و توطئه‌ای دریغ نکردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران داخلی حتی پرچم ایران را نیز به آتش می‌کشند اظهار کرد: سربازان دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی، شمشیر از رو کشیده‌اند و از تمام توان خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) با تأکید بر اینکه باید همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم بیان کرد: شهدا برای ما میراثی باقی‌ گذاشته‌اند که این میراث، زمینه را برای جوشش بیشتر ما فراهم می‌کند؛ امیدواریم همواره در مسیر شهدا حرکت کنیم و بتوانیم یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه‌داریم.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده گفت: ستاد کنگره‌ شهدای روحانی استان قم به منظور تجلیل از شهدای روحانی و زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدای روحانی برنامه‌های مختلفی را به مدت ۱۰ شب برنامه‌ریزی کرده است که این برنامه‌ها مورد استقبال همه مراجع عظام تقلید قرار گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها