گنجی: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی نظام با حربه های مختلف به دنبال براندازی آن بودند که آخرین آن ایجاد داعش بود که منجر به شکست آن ها شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۷۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز؛ دکتر عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در همایش بصیرتی بسیجیان شهرستان مهریزبمناسبت دهه بصیرت بیان داشت: تاریخ دویست ساله گذشته ایران باعث سرافکندگی انسان می شود ولی با ظهور انقلاب اسلامی که واقعا معجزه الهی بود امروز ما در خاورمیانه حرف اول را می زنیم.
مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره جریانات اخیر در داخل کشور و ایجاد ناامنی برای مردم اظهار داشت: بنابر فرموده امام راحل تا هویت انقلاب اسلامی در کشور ایران هست ما روزی را آرام نخواهیم داشت و باید هزینه استقلال خواهی و اسلام خواهی را بپردازیم که با همه این ها تنها چیزی که نجات بخش است همین بینش و بصیرت مردم است که انشاالله با مردم ایران خواهد ماند.
وی افزود: اغتشاشات اخیر رهبری نداشت و هیچگونه مطالبه ای در آن نبود و در حقیقت یک نوع حرکت ساختار شکن علیه نظام بود و در واقع کار خدا بود که یکبار دیگر دست ایادی کفر و هم پیمانانشان در منطقه برای مردم ما رو شود و خوشبختانه مردم بیدار و بصیر ما خود را از این جریان جدا نمودند.
دکتر گنجی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی نظام با حربه های مختلف به دنبال براندازی آن بودند که آخرین آن ایجاد داعش بود که منجر به شکست آن ها شد.
وی با تشریح اوضاع منطقه افزود: همه تلاش آمریکا این بوده و هست که اسلام و ایران را از خاورمیانه حذف کند که با تلاش و مجاهدت رزمندگان اسلام تاکنون موفق نشده و نخواهد شد.
دکتر گنجی ادامه داد: ما در محاصره اقتصادی و کمک کشورهای مرتجع عربی منطقه به داعش و سلاح غرب با داعش جنگیدیم و آن را شکست دادیم که به گفته سردار سلیمانی نتیجه این مجاهدت ایجاد بالغ بر پنجاه تیپ از بسیج مردمی در کشورهای منطقه بود.
گنجی گفت: ما در کشور نه مشکل مالی داریم و نه مشکل نیروی انسانی و تنها مشکل ما عدم مدیریت است و بعضا نگاه برخی از دولتمردان ما به اروپا است که موجب خساراتی به کشور شده است.
دکترعبدالله گنجی در ادامه دستاوردهای ما در جنگ با داعش را این گونه بیان نمود: تحقق آرمان امام راحل مبتی بر تشکیل بسیج جهانی اسلام با شکل گیری بسیج مردمی در عراق وحزب الله در سوریه ، ترکیدن حباب ایجاد دولت کردها در منطقه، تمرین توانمندی ایران در دفاع از نوامیس مسلمانان در منطقه، ترزیق خون به رگ های شیعه با شهادت رزمندگان مدافع حرم و افزایش غرور ملی ، فروپاشی شورای همکاری خلیج فارس.
ارسال نظرات