بیانیه ناحیه روح الله یزد به مناسبت حوادث اخیر کشور

به مناسبت حوادث اخیر کشور؛ ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد اقدام به صدور بیانیه‌ای نمود.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۷۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج یزد؛ در این بیانیه آمده است:تاریخ غرور آفرین انقلاب اسلامی سرشار از برگ‌های زرینی است که در اذهان ملت سلحشور و تاریخ ساز ایران اسلامی نقش آفرینی می‌کند. حماسه ۹ دی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری" روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است" یکی از همان عرصه‌های تاریخ ساز انقلاب بود که با رهبری فرمانده معظم کل قوا و حضور گسترده در راهپیمایی ملت خداجوی ایران رقم خورد.
دستاورد حضور گسترده و حماسی ملت بزرگ ایران در ۹ دی، به ارتقای اقتدار و استحکام نظام در نزد دوستان و دشمنان منجر گردید و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام در ایران اسلامی تحت زعامت ولایت‌فقیه از ظرفیت، بیداری و اقتداری برخوردارند که به‌راحتی قادرند هر توطئه‌ای را خنثی نمایند.
استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و اسرائیل جنگ افروزی‌های متعددی در منطقه خاور میانه داشته اند، بطوریکه هر روز و در هر لحظه به دنبال ایجاد فتنه جدیدی در خاورمیانه بوده و هستند و تقابل‌ها و برخورد‌های متعددی که با ملت ایران در عرصه‌های مختلف داشته اند حال که به سراغ بر هم زدن امنیت ایران آمده اند و با دادن وعده و وعید به محدود عناصر خودفروخته داخلی و تحریک اراذل و اوباش شهر‌های مختلف ایران دست به اقدامات خرابکارانه زده اند و از مردم آگاه ایران این درخواست را داریم تا فریب این زوزه‌های گرگ صفتان را نخورند.
ما پاسداران و بسیجیان ناحیه روح الله یزد ضمن حمایت از حضور پرشور ملت بزرگ ایران در حمایت از انقلاب، این حرکت‌های مذبوحانه را محکوم می‌کنیم و ولایت فقیه را بخش جدایی ناپذیر از ماندگاری نظام مقدس اسلامی دانسته و با نصب العین قرار دادن وصایای حضرت امام راحل (ره)، همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، در راستای اهداف انقلاب گام برخواهد داشت و معتقد است مسیر توسعه علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... نیازمند تلاش و کوشش همه نیرو‌های علاقه‌مند و دلسوز انقلاب و در چتر رهبری آگاه و دلسوز میسر خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار