خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 حضرت صاحب الامر(عج) گفت: انتظار ما از مردم همیشه در صحنه این است که پیرو ولایت فقیه باشند، اطاعت پذیری داشته باشند و در راستای حفظ نظام و رهبری حرکت کنند.
کد خبر: ۸۹۷۱۰۹۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص اتفاقات اخیر در کشور اینطور بیان کرد: سرمنشا تمامی حوادث و اتفاقات کشور به پیروزی‌های چشم گیر جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح بین الملل برمی گردد. دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا اینکه این پیروزی هارادر انزار مردم کمرنگ نشان دهد و بازتابی پیدا نکند چرا که پیروزی‌های چشم گیری که در سوریه و عراق براساس نابودی داعش به وجود آمد به برکت هدایت‌های فرزانه رهبری و اقتدار نیرو‌های مسلح به دست آمد.
وی در خصوص انحراف افکار عمومی به سمت ایران گفت:: تصمیم نابخردانه اخیری که رییس جمهور دیوانه آمریکا مبنی بر پایتخت شدن قدس شریف در اسرائیل گرفت باعث شد قضیه فلسطینی که فراموش شده بود در سطراخبار جهان قرار بگیرد و یک موج همدلی، وحدت و انسجام بین ملت‌های مسلمان جهان ایجاد شود.
وی افزود: این پیروزی‌های منطقه و حمایت‌های مردم از فلسطین و ایجاد انتفاضه سوم در کرانه باختری سبب شد که دشمن تلاش کند این‌ها را به حاشیه برده و افکارعمومی را به سمت ایجاد کردن ناارامی و اختشاشات در داخل ایران ببرد وبه صورت هدایت شده، ولی محدود در جا‌های وارد شدند، ولی موفق نشدند و پشت پرده همه این حوادث حمایت‌های آمریکا، اسرائیل، عربستان و کشور‌های اروپایی قرار دارند.
آذربایجانی بیان کرد:از دشمنان ما بیشتر از این انتظار نمیرود. دشمنی که تلاش میکند ضربه محکمی که از ایران قدرتمند خورده است با تحریم کردن ملت ما و ایجاد نارضایتی و ناآرامی و ناامنی بین مردم این خسارت‌ها و ضربه‌هایی که خورده است را جبران کند.
فرمانده تیپ ۸۲ تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا تا مدتی پیش مردم ایران را تروریست خطاب می‌کرد، اما حالا می‌خواهد از این موج نارضایتی که خودشان در ایران به وجود آورده اند سواستفاده کرده و می‌گویند ما از مردم ایران حمایت می‌کنیم. این نشان دهنده ضعف آنهاست که می‌خواهند ضربه‌ای را که از ایران خورده اند جبران کنند.
وی در ادامه گفت: تاکنون همه نقشه‌های دشمنان خنثی شده و امروزه برای جمهوری اسلامی ایران این نوع حرکات مبتدی است، چون دنیا قدرت ایران اسلامی را درک کرده و اقتدار ما از مرز‌ها فراتر رفته و این بزرگترین دست اورد است، چون دشمن هیچ وقت فکر نمی‌کرد جمهوری اسلامی با این اقتدار خود در سطح منطقه بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.
فرمانده تیپ 82 حضرت صاحب الامر(عج) افزود: دشمن این تهدید را احساس کرده و اینکه ایران به یک قدرت فرامنطقه‌ای تبدیل شده است، برخلاف میل دشمن، ایران با اقتدار کامل اهداف خود را به پیش می‌برد وهمانطورکه در منطقه انقلاب اسلامی تبدیل شده است به انقلاب اسلامی عراق، سوریه و یمن انشااله در آینده‌ای نزدیک انقلاب اسلامی عربستان ایجاد خواهد شد.
وی در پایان گفت: انتظار ما از مردم همیشه در صحنه این است که پیرو ولایت فقیه باشند، اطاعت پذیری داشته باشند و در راستای حفظ نظام و رهبری حرکت کنند و اگر هم مشکلی در سطح جامعه وجود دارد مسئولین در صددرفع آن باشند که خدای نکرده نارضایتی بین مردم به وجود نیاید و ما نیرو‌های مسلح به مردم عزیز ایران قول می‌دهیم برای دفاع از انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگزار نخواهیم کرد و تاپای جان در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی خواهیم کرد و با افتخار این راه را که راه امام حسین (ع) است ادامه میدهیم وباپیروی از رهبرعزیز، دشمن ما باید این آرزورا به گور ببرد که بخواهد این نظام را براندازی کند و پرچم اسلام را بادستان رهبرعزیزمان به دستان مبارک امام زمان میرسانیم انشاالله.
8001/گ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها