راهپیمایی اعتراضی و اعلام برائت نسبت به اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در برخی از شهر های کشور، توسط مردم و مسئولین شهرستان بندرخمیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۰۳
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، راهپیمایی اعتراضی نسبت به اغتشاشات و ناآرامی های اخیر در برخی از شهر های کشور، توسط مردم و مسئولین شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حایری هدف از برگزاری راهپیمایی در هوای گرم و روز غیر تعطیل را اعلام اعتراض به اغتشاشات اخیر اعلام کرد و گفت: حوادث اخیر حاصل سوءاستفاده برخی از خواسته های صنفی بعضی از افراد بود.

وی افزود: اگر در جامعه ای انتقاد نباشد آن جامعه زنده نیست. حل اختلاف نظر خرد جمعی می خواهد. امروز این حق که مردم بتوانند صدایشان را بگوش مسىولین برسانند وجود دارد و این اقدام تلنگری برای مسولین است، لیکن نباید کسی از این حق سوءاستفاده کند.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اشاره به حوادث اخیر در کشور، عنوان کرد: این ناآرامی ها و اغتشاشات قلب انسان را به درد می آورد. در روز های گذشته شاهد بودیم رییس‌جمهور آمریکا که روزی ملت ایران را تروریست خوانده بود با وقاحت تمام به دفاع از حقوق عده ای آشوبگر آمده و می گوید ملت ایران تشنه آزادی است.

وی با اشاره به اقدامات ناشایست آشوب‌گران بیان کرد: مگر ممکن است کسی بخاطر مشکل اقتصادی خون مردم بیگناه را بریزد و اموال عمومی را تخریب کند و به آتش بکشد. مگر ممکن است کسی فریاد بزند جانم فدای ایران و پرچم مقدس کشورش را که نشان هویتش است به آتش بکشد؛ این دو قابل جمع نیست. این ها از نیات شوم آنها خبر می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حایری عنوان کرد: کسی با اعلام کمبود و کاستی ها و تجمع های قانونی مشکلی ندارد، ولی اینکه بخواهند نیروهای نظامی را خلع سلاح نمایند و با آنها و توده مردم درگیر شوند، نشان می دهد که آنها هنجارشکن هستند و نیت خیری در سر ندارند.

وی افزود: کسی که اعتراض دارد باید پای صندوق های رای حرف خود را بزند و نتیجه آرا اراده مردم را مستقر می کند.

امام جمعه شهرستان بندرخمیر با اشاره به سفر وزیر خارجه کشور فرانسه به ایران بیان کرد: انسان از عملکرد وزیر خارجه کشور فرانسه در عجب می ماند، از طرفی صراحتا اغتشاشگران را حمایت می کند و از سوی دیگر برای مذاکره با مقامات ایرانی قصد سفر به ایران را دارد. برخی از کشورهای مستکبر غربی با اندک اعتراضی از سوی عده ای محدود دست و پای خود را گم می کنند و نیات شوم خود نسبت ایران را نشان می دهند، نماینده اینچنین دولت هایی را نباید به کشور راه بدهند.

وی افزود: مراقب باشید گرد و غبار فضای فتنه چشم ها را تار نکند. اگر خدای نکرده اتفاقی بیافتد دیگر امنیت و آرامشی باقی نمی ماند. گاهی وفور نعمت باعث فراموشی سختی ها می شود. خون ها برای آرامش و امنیت ما بر زمین ریخته شده است. مظلومیت نیروهای نظامی ما اینجاست که برای ما جان می دهند و نمی گذارند که ما متوجه برخی از اتفاقات بشویم، آنها نگران نگرانی ما هستند.

ارسال نظرات