مردم غیور و ولایتمدار شهرستان‌های پارس‌آباد و خلخال به دنبال ناآرامی‌ها و اقدامات اخیر اغتشاشگران و آشوبگران امروز به خیابان‌ها آمده و این اقدامات را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۹۷۱۱۰۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

مردم پارس‌آباد و خلخال در محکومیت اقدامات اغتشاشگران راهپیمایی کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مردم غیور و ولایتمدار شهرستان مرزی پارس‌آباد به دنبال ناآرامی‌ها و اقدامات اخیر اغتشاشگران و آشوبگران امروز کفن‌پوش به خیابان‌ها آمده و این اقدامات را محکوم کرده و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

این راهپیمایی که با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در میدان سپاه آغاز و در چهارراه امام خمینی(ره) پارس‌آباد با تجمع و سر دادن شعارهای انقلابی و ارزشی و برگزاری تجمع مردمی ادامه یافت تا بار دیگر غیرت و شکوه مردم در دفاع از نظام به نمایش گذاشته شود.

مردم پارس‌آباد امروز با سر دادن شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر استکبار»، « مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «منافق ننگت باد، فتنه‌گر مرگت باد»، «ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است»، «ما ملتی بصیریم، ذلت نمی‌پذیریم »، «ما ملتی بیداریم از آمریکا بیزاریم»، «ما ملتی هوشیاریم از فتنه‌گر بیزاریم»، «حسین حسین شعار ماست ولایت افتخار ماست»،‌ «خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است» و غیره اقدامات مخلات نظم و امنیت و آرامش مردم را محکوم کرده و درس عبرتی دیگر به معاندان و دشمنان نظام دادند.

مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم ایران و پرچم‌هایی سیاه متبرک به نام مبارک امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و هیهات من الذلة و نیز بیرق‌های هیئت‌های مذهبی به آشوبگران و اغتشاشگران و نیز به دشمنان نظام و اسلام نشان دادند که ائمه اطهار و پرچم جمهوری اسلامی ایران خط قرمز آنها بوده و به هیچ کسی اجازه اهانت به آن را نمی‌دهند.

این حضور خودجوش مردم در خیابان‌های پارس‌آباد همراه با شعارهای اعلام حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و ارزش‌ها و آرمان‌ها انقلاب و اعلام انزجار از فتنه و فتنه‌گر و افراد فرصت‌طلبی که با تخریب و ناامنی و هتک حرمت علیه نظام و انقلاب در پی سوء استفاده از این وضعیت برآمدند، بود که به شکل منسجم و منظم یکصدا این حرکات و اقدامات را محکوم کرده و خوستار مجازات عاملان این حوادث شدند.

مردم کفن‌پوش پارس‌آباد که روی آنها شعارهای ارزشی به فارسی و نیز زبان آذری همچون «جانیم اولسون سنه قوربان رهبریم»، «جانم فدای رهبر»، «فدائیان رهبریم» و برخی شعارهای دیگر نگارش شده بود، با در دست داشتن تمثال‌هایی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با آرمان‌های شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و بار دیگر دشمنان نظام و اسلام را مایوس کردند.

در این راهپیمایی و تجمع عظیم مردمی پارس‌آباد مسئولان و شخصیت‌های شهرستان نظیر امام جمعه پارس‌آباد، فرماندار، فرماندهان و مسئولان سپاه، نیروی انتظامی، مسئولان قضایی، مسئولان و مدیرات ادارات و نهادها، بخشداران، روحانیون، دانشجویان و دانشگاهیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان حضور داشتند.

اغتشاشگران ماهیتی ضدانقلابی و دین‌ستیزانه دارند/راه مردم از اغتشاشگران جداست

امام جمعه پارس‌آباد در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم ولایتمدار پارس‌آباد هر کجا که کوچک‌ترین تهدیدی نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌ها و آرمان‌های والای آن را نشانه گرفته باشد در صحنه حاضر شده و پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به دشمنان نظام می‌دهند که این حضور مردم در محکومیت اغتشاشات چند روز گذشته مهر تائیدی بر این موضوع است.

حجت‌لاسلام سیدسعید رشادی با محکوم کردن اقدامات و حرکت‌های چند روز گذشته آشوبگران و فتنه‌گران بیان کرد: این افراد مورد حمایت و پشتیبانی آمریکا، اسرائیل، سلطنت‌طلبان و منافقان بوده و در صدد ضربه زدن به نظام و براندازی آن با چنین اقداماتی بودند که ملت ایران همچون همیشه اجازه چنین امری را به دشمنان ندادند.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران و آشوبگران ماهیتی ضدانقلابی دین‌ستیزانه و ضد انقلابی دارند، تصریح کرد: این افراد با اقدامات تخریب‌گرانه و برهم زدن نظم و آمنیت و آرامش مردم اصل نظام و عقاید اسلامی و ولایت را نشانه گرفته بودند که مردم انقلابی و فهیم ایران به محکوم کردن این اقدامات اجازه ادامه تحرکات آشوبگرانه را به آنها ندادند.

امام جمعه پارس‌آباد افزود: ملت غیور و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ولایت فقیه محکم و استوا هستند و امروز با شعارهای ارزشی و انقلابی در دفاع از رهبری، نظام و اسلام نشان دادند که همچون گذشته پشتیبان ولایت وفقیه و رهبری هستند و پیمانی دوباره با ولی فقیه بستند.

رشادی از اغتشاشات و حرکات تخریب‌گرانه اخیر به عنوان اقدامات دشمن‌پسندانه یاد کرد و گفت: این اغتشاشات به هیچ عنوان از ناحیه مردم نبوده و مردم با به خیابان آمدن و سر دادن شعارهایی در اعلام انزجار از این حرکت‌ها ثابت کردند که از بصیرت مثال‌زدنی برخوردار بوده و راهشان هیچ گاه با این فتنه‌گران و آشوبگران نیست.

راهپیمایی عظیم مردم خلخال در اعتراض به اغتشاشگران برگزار شد

مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان خلخال نیز امروز در محکومیت اعتراضات و اغتشاشات اخیر به خیابان‌ها آمده و راهپمیایی و تجمع عظیم در اعتراض به اغتشاشگران را برگزار کردند تا بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از نظام و انقلاب به دشمنان نشان دهند.

مردم خلخال با سر دادن شعارهای انقلابی و ارزشی که مملو از شور و عشق به ولایت، نظام و اسلام بود مسیر در میدان معلم در مسیر خیابان امام (ره) خلخال راهپیمایی کرده و اقدامات دشمنان داخلی و خارجی نظام را محکوم به شکست دانستند.

در این مراسم که از همه اقشار و گروه‌های مختلف، از مرد و زن، کوچک و بزرگ همه و همه امده بودند و پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست داشتند با شعارهای «مرگ بر منافق»، «مرگ بر استکبار»، «مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر فتنه‌گر»، «مرگ بر آمریکا»، «ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است»، «ما ملتی هوشیاریم از فتنه‌گر بیزاریم» و شعارهای دیگر انقلابی و حماسی اقدامات اخیر را محکوم کرده و خواستار مجازات اغتشاگران شدند.

این راهپیمایی با حضور گسترده و پرشور مردم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، امام جمعه پارس‌آباد و مدیران و مسئولان شهرستان برگزار و حاضران با سر دادن شعارهایی در حمایت از رهبری و ولایت فقیه پشتیبانی خود از ولایت و نظام را اعلام کرده و از دشمنان و معاندان نظام اعلام انزجار کردند.

حضور گسترده ملت ایران در محکومیت آشوبگران حماسه دیگری در تاریخ نظام آفرید

امام جمعه خلخال در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در همه برهه‌ها ثابت کرده‌اند که هر کجا که نیاز باشد برای دفاع از اسلام و نظام و رهبری پای کار هستند و اجازه نمی‌دهند کوچک‌ترین گزندی به انقلابشان وارد شود.

امیر رشتبری افزود: درست است برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور از قبیل بیکاری و گرانی وجود دارد اما این امر نباید بهانه‌ای به دست اغتشاگران و آشوبگران باشد تا بخواهند نظم و امنیت موجود در کشور را نشانه رفته و از وضعیت به وجود آمده سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه حضور گسترده ملت ایران در محکومیت اغتشاشات اخیر حماسه دیگری در تاریخ نظام آفرید، گفت: توهین به مقدسات دینی، آتش زدن پرچم ملی، اقدامات تخریبگرانه، برهم زدن نظم و امنیت عمومی و جان باختن برخی هموطنان امری غیرقابل قبول بوده و ملت ایران هیچ گاه این اغتشاشات و آشوب‌ها را نمی‌پذیرند.

امام جمعه خلخال تصریح کرد: امروز راهپیمایی مردمی در کشور و در شهرستان خلخال پاسخی کوبنده و دندان‌شکن به تمام فتنه‌گران و دشمنان نظام بود تا به آنها ثابت شود که هیچ گاه نمی‌توانند امیدوار به ایجاد تزلزل در نظام جمهوری اسلامی ایران با این حرکات و اغتشاشات شوند و تمامی این اقدامات محکوم به شکست از جانب ملت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار